Performancing Metrics

با تمام قدرت در المپیک ریو رقابت خواهم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 354579
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 11:41
فدرر:
تنیسور سوییسی می‌گوید بهترین بازی‌هایش را در المپیک ریو به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، راجر فدرر در نشست خبری تنیس ویمبلدون حاضر شد و درباره این رقابت‌ها، آینده‌اش، المپیک ریو و ... صحبت کرد.

تنیسور سوییسی گفت: پس از شرکت نکردن در بازی‌های پاریس یک ماه است که در وضعیت خوبی به سر می برم. کسب اعتماد به نفس در رقابت‌های اشتوتگارت و هال اهمیت زیادی داشت. هفت بازی در طول 10 روز انجام می‌دادم. در این جا می‌توانم پنج ست را تنها با یک روز استراحت بازی کنم و مشکلی از این نظر نخواهم داشت.

فاتح هفت جام ویمبلدون، نواک جوکوویچ و اندی ماری را از بخت‌های نخست قهرمانی عنوان کرد و افزود: آنها در 6 ماه اخیر خیلی خوب کار کرده اند. نیاز به تمرکز دارم تا بتوانم خود را در هفته دوم به شرایط مطلوب برسانم.

فدرر درباره آسیب دیدگی‌هایش گفت: از خوش شانسی‌ام بود که تنها یک عمل جراحی در دوران بازیگریام داشته‌ام. تلاش زیادی کردم مانع از آسیب دیدگی ام شوم. در بریسبن مشکل جسمانی جزئی داشتم. سپس جوکوویچ در دیدار نیمه نهایی استرالیا بازی خیلی خوبی مقابلم به نمایش گذاشت. تنها یک حرکت احمقانه انجام دادم که باعث شد کل فصل متفاوت پیش برود. سپس دوباره در میامی مشکل برایم به وجود آمد. در مادرید از ناحیه کمر دچار مشکل شدم و به همین دلیل نتوانستم در رولن گاروس فرانسه حضور پیدا کنم.

تنیسور سوییسی در ادامه افزود: کمرم مشکلی ندارد و توانسته‌ام با این شرایط 88 عنوان کسب کنم.

فدرر درباره المپیک ریو اظهار کرد: رفتن یا نرفتن به المپیک تصمیم کاملا شخصی است. تصمیمم مبنی بر حضور در ریو را عوض نمی کنم. در این رقابت ها شرکت خواهم کرد و تلاش خواهم کرد بهترین بازی هایم را ارائه دهم. اطلاعات کافی از شرایط برزیل دارم و نسبت به آن اعتماد کامل دارم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید