Performancing Metrics

پایان یافتن سرقت طلا با قتل | اتاق خبر
کد خبر: 354595
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 12:57
چهار سارقی كه در دسیسه ای شوم با سرقت سه كیلو طلا، پیرمرد ۷۰ ساله ای را به قتل رسانده بودند، با هوشیاری كارآگاهان آگاهی استان گیلان دستگیر شدند.

به گزارش اتاق خبر،سردارمحمدرضا میرحیدری گفت: در ساعت هفت صبح ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مركز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یك فقره قتل در خیابان تختی شهرستان رشت، كارآگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع در محل وقوع قتل كه منزل پیرمرد و پیر زنی بود، حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: كارآگاهان آگاهی با حضور در محل و تحقیقات از تنها شاهد ماجرا كه پیر زنی ۶۵ ساله بود، دریافتند كه سارقان با پوشاندن صورت خود از راه پنجره وارد خانه شده و پس بستن دست و پای وی با چسب، اقدام به ضرب و شتم شوهرش برای گرفتن اعتراف در خصوص مخفیگاه طلاها و پولهای نقد كرده اند.

سردار میرحیدری با بیان اینكه پیرمرد ۷۰ ساله پس از اعتراف محل طلاها، زیر ضربات مشت و لگد دو سارق به قتل می رسد، بیان داشت: سارقان پس از سرقت سه كیلو طلا و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد از محل متواری شده و همسر مقتول با سعی و تلاش فراوان موفق به بازكردن دست و پای خود شده و موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

وی ادامه داد :كارآگاهان آگاهی سرانجام موفق شدند شب گذشته دو تن از متهمان مرد را در بندرانزلی و یك زن و مرد را در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی  با اشاره به اینكه اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان كشف شده، اظهار داشت: متهمان در بهمن ماه سال گذشته نیز به انگیزه سرقت وارد منزل مقتول شده و به علت عدم دسترسی به كلید گاو صندوق موفق به انجام سرقت نشده بودند..

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینكه متهمان با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند، از مردم خواست، از نگهداری اشیاء قیمتی و وجه نقد در منزل خودداری كرده و به افراد غریبه اعتماد نكرده و اسرار زندگی خود را با آنان در میان نگذارند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید