Performancing Metrics

ارائه خدمات امور مشترکین در درب منازل روستاهای استان تهران | اتاق خبر
کد خبر: 354742
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 22:50
رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، از ارائه خدمات آنلاین به مشترکین روستایی در درب منازل خبر داد.

اتاق خبر: محمدرضا محمدی، به‌منظور تکریم ارباب رجوع و ارزش نهادن به مشترکین روستایی، نیاز به ارائه خدماتی با سهولت بیشتر بود. به همین منظور طرح ارائه خدمات آن لاین در محل روستا برنامه‌ریزی و سپس با تهیه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مرتبط راه‌اندازی و به صورت پایلوت در روستاهای شهرستان ری اجرا شد.

وی در توضیح ارائه این خدمات افزود: در ابتدا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و نصب بنر در روستاها اطلاع‌رسانی کامل از زمان و مکان ارائه خدمات آن لاین انجام شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارشناسان اداره درامد و خدمات مشترکین در محل حاضر و تمامی خدمات مرتبط به صورت آنلاین انجام پذیرفت.

محمدی با اشاره به استقبال گسترده و اظهار رضایت روستاییان گفت: با اجرای این طرح تا به حال موفق به حضور و ارائه خدمات آنلاین در 7 روستای چهل قز، قاسم آباد، صالح آباد، گل تبه، طالب آباد، اسلام آباد و خانلق از توابع شهرستان ری شدیم.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد آبفار استان تهران کاهش هزینه، صرفه‌جویی در وقت و زمان و سهولت را از مزایایی این طرح دانست و گفت: به زودی این طرح در تمامی روستاهای استان تهران اجرایی خواهد شد.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید