Performancing Metrics

مصدومان تصادف اتوبوس به شکل پیشرفته مورد عمل جراحی قرار گرفته اند | اتاق خبر
کد خبر: 354836
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 04:28
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: مصدومان سانحه تصادف اتوبوس به شکل بسیار خوب و پیشرفته مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی  شیراز، سرتیپ دوم پزشک نادر نراقی در بیمارستان شهید رجایی شیراز حضور یافت و با یکایک مصدومان بستری در اثر دو سانحه تصادف اتوبوس، گفتگو کرده و روند ارایه خدمات درمانی به آنان را به دقت، مورد بررسی قرار داد.

این پزشک متخصص ارتوپد و رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا، در حاشیه این بازدید، گفت: بر حسب وظیفه و نیز بر اساس دستور فرمانده نیروی زمینی، در این بیمارستان حضور یافتم تا از روند ارایه خدمات درمانی به بیماران، آگاه شوم.

وی تاکید کرد: بیماران اورژانسی، در عرض مدت بسیار کوتاهی همه به شکل بسیار خوب و پیشرفته در قسمت های مختلف، مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: از جانب خود و به نمایندگی از فرماندهی نیرو، از رییس، کارکنان و پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز تشکر ویژه دارم.

سرتیپ دوم پزشک نراقی افزود: این بیمارستان نشان داد که بحران چه در استان و یا در جایی از کشور اتفاق بیفتد، تا چه میزان می تواند به مردم کشور کمک کند، این بیمارستان با مدیریت و کارکنان جان بر کف خود در عمل نشان دادند که تا چه حد زحمت می کشند و جان بسیاری از عزیزان و رزمندگان ما را نجات دادند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا در پایان این بازدید، لوح سپاسی را به رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز اهدا کرد و خدمات مجموعه این بیمارستان را در خدمت رسانی به آسیب دیدگان این دو سانحه، مورد تقدیر قرار داد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید