Performancing Metrics

نمايشگاه مسكو گشايش يافت | اتاق خبر
کد خبر: 3549
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1390 - 13:50

رقابت ايران‌خودرو با 17كشور

اتاق نیوز ـ هفتمين نمايشگاه اينتراتوي مسکو در مرکز نمايشگاه بين المللي کراکوس، امروز افتتاح شد.  نمايشگاه اينتراتو 2011 در مقياسي بزرگتر از سال گذشته و در مساحتي به اندازه 45 هزار متر مربع و با حضور بيش از 600 شرکت کننده از سراسر دنيا و با موضوع خودرو، قطعه، لوازم يدکي، لوازم الکترونيکي، سيستم هاي امنتي و تجهيزات آپشن برگزار مي‌شود.

در اين نمايشگاه 17 کشور محصولات خود در صنعت خودرو و لوازم يدکي را به نمايش گذاشته اند. برخي از اين کشورها شامل بلاروس، بلژيک، آلمان، اسپانيا، ايتاليا، قبرس، چين، جمهوري لتوني، لهستان، جمهوري اسلووني، آمريکا، تايوان، ترکيه، اکراين و ژاپن هستند.

براساس اين گزارش، ايران خودرو به منظور حضور قوي‌تر در بازار کشورهاي منطقه CIS و به خصوص روسيه، دو محصول جديد خود يعني دنا و رانا را در هفتمين نمايشگاه بين المللي اينتراتو در مسکو در معرض ديد بازديدکنندگان قرار داده است.

همچنين دو محصول ديگر ايران خودرو يعني سورن ELX با موتورEF7 و سمند LX با موتور TU5 نيز در غرفه ايران خودرو که تنها نماينده کشورمان در اين نمايشگاه محسوب مي شود، به نمايش درآمده است.

ايران خودرو همچنين در عرصه توليد موتور خودرو، موتور ديزل (EFD) را که طراحي و توليد آن توسط مرکز تحقيقات موتور ايران وابسته به اين مجموعه انجام شده است، در غرفه خود به نمايش گذاشته است.

حاميان اين نمايشگاه كه از آن به عنوان رويدادي بزرگ و معتبر در صنعت خودرو روسيه ياد مي‌شود، انجمن خودروسازان روسيه، وزارت صنايع و بازرگاني، وزارت توسعه اقتصادي و وزارت حمل و نقل فدراسيون روسيه هستند.اين نمايشگاه از امروز (دوم شهريورماه) آغاز و تا ششم شهريور ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید