Performancing Metrics

رقم قراردادم طوری نیست که همه فکر می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 354932
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 13:52
امیری:
مهاجم – هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در این تیم جو رفاقتی و دوستانه‌ای وجود دارد.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، وحید امیری بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: خدا را شکر امروز به صورت رسمی قراردادم را با پرسپولیس ثبت کردم و امیدوارم که جواب اعتماد هواداران را بدهم. قرارداد من با این تیم دو ساله است.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد پرسپولیس را به استقلال ترجیح داد، افزود: من دو سال شاگرد منصوریان بودم و فوتبالم را مدیون او هستم، ولی فوتبال حرفه‌ای است و من تصمیم گرفتم که پرسپولیسی شوم. موفقیت خودم را در این تیم دیدم و امیدوارم که به برسم.

مهاجم – هافبک جدید تیم فوتبال  پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که جو این تیم را چگونه دیده است، گفت: جو پرسپولیس خیلی خوب است. فراتر از چیزی بود که انتظار آن را داشتم. در این تیم رفاقت زیادی وجود دارد و همه با هم برادرند. امیدوارم که این روند همیشگی باشد و تا پایان فصل و سالیان بعد از آن برادری حفظ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش میلیاردی بوده  و به همین دلیل با استقلالی‌ها به توافق نرسید، گفت: قرارداد من آن چیزی نیست که خیلی‌ها فکر می‌کنند.  من با استقلال رسما صحبت مالی نداشتم و دلی به پرسپولیس آمده‌ام. خیلی‌ها فکر می‌کردند که من با استقلال بحث مالی داشته‌ام، ولی این گونه نبود و الان هم از انتخابم خیلی راضی هستم.

امیری در پاسخ به این پرسش که قبول دارد آیا توقعات از او بالاست گفت: می دانم که شیوه آمدنم به پرسپولیس سر و صدای زیادی را ایجاد کرد، ولی امیدوارم که با کمک شما انتظارات را برآورده کنم و مثمرثمر باشم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به عنوان پست مهاجم به میدان برود، گفت: هر جا که برانکو بگوید بازی می‌کنم. مهم لباس پرسپولیس است.

هافبک – مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی به هواداران این تیم می‌دهد، افزود: ما قول موفقیت می‌دهیم. البته باید قول یک جام را هم بدهیم چون توقعات از پرسپولیس بالا است.

امیری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خودش نیز گفت: پنج – شش روز پیش جهت آزمایش به بیمارستان رفتم و گفتند که یک ویروس وارد بدنم شده است. الان خیلی بهتر هستم و دو، سه روز است که با تیم تمرین می‌کنم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید