Performancing Metrics

ضرورت استفاده از آب‌شیرین‌کن برای رفع نیاز آبی هرمزگان | اتاق خبر
کد خبر: 354956
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 17:24
نماينده مردم هرمزگان در مجلس دهم بر ضرورت استفاده از آب‌شیرین‌کن برای رفع نیاز آبی هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از آبفای هرمزگان، احمد مرادی در نشست مشترک نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد آب و فاضلاب استان،گفت: بیش از ۱۷ سال است که بارندگی قابل توجهی در استان هرمزگان نداشته ايم و مرکز استان نيز با مشکلات زیادی در بخش تامين آب روبرو است.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، قشم، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی از مصرف آب شرب برای فعالیت‌های ساختمانی به عنوان یک چالش یاد کرد و افزود: علاوه بر این، فرسودگی شبکه‌ها و هدر رفت آب، یکی دیگر از اصلی‌ترین مشکلات در حوزه آبی استان است.

مرادی با اشاره به اینکه طبق گزارش ارایه شده از فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام برای کاهش مصرف آب شرب در بخش فضای سبز، رفع‌کننده نگرانی‌های گذشته در این زمینه است، خاطرنشان کرد: استفاده بی‌رویه آب توسط مشترکین، یکی از مسائلی است که باید در قالب برنامه‌های اصلی فرهنگ سازی به آن پرداخت تا مصرف بهينه آب نهادينه شود.

مرادی تصریح کرد: همه ما از مشکلات بخش‌های مختلف آبی در استان آگاه هستیم، اما مهم این است که بتوان با استفاده از تجربیات و ظرفیت‌ها، در جهت رفع آنها قدم برداريم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از آبشیرین‌کن به منظور رفع نیاز آبی، گفت: مجموعه وزارت نیرو و دستگاه‌های وابسته به این وزارتخانه در سطح استان، باید در این مسیر برنامه مشخصی داشته باشد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید