Performancing Metrics

استکبار با تمام توان مقابل ایران ایستاده است | اتاق خبر
کد خبر: 354980
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 20:22
دریادار فدوی:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا 37 سال است با تمام توان درمقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

اتاق خبر - دریادارعلی فدوی شامگاه یکشنبه در جلسه گرامیداشت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید سید نورالله طباطبایی نژاد اولین نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی و شهید دکتر حسن بخشایش و مهندس محمود تفویضی که در دفتر حزب جمهوری به شهادت رسیدند، افزود: آمریکا دانسته و می داند این انقلاب اکنون با اول پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست و بسیار قدرتمندتر و مستحکم تر شده و ازهیچ قدرتی در جهان هراس ندارد.
وی با بیان این که دشمنان انقلاب فکر می کردند، می توانند با ترور، جنگ، انفجار، تحریم و مسائل اقتصادی انقلاب را از بین ببرند، تصریح کرد: اکنون وزیر دفاع آمریکا می گوید آمریکا و همپیمانان منطقه ای و غیرمنطقه ای دنبال آن هستند تا توانمندی ایران را زیر سوال ببرند، اما قادر به این کار نیستند.
دریادار فدوی گفت: همه این ها به برکت خون شهدا و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که در ولایت فقیه متجلی شده و این انقلاب را قادر ساخته که در برابر قدرت های استکباری بایستد و آنها را منفعل سازد.
وی افزود: ماهیت نظام اسلامی ماهیت حق است که در برابر باطل قرار گرفته و خداوند بارها فرموده تا زمانی که مردم پیرو حق باشند پیروز خواهند بود و به همین دلیل انقلاب اسلامی 37 سال است توجه خاص به تقویت باورهای دینی دارد و پیروز بوده است.
دریادار فدوی با بیان این که بین نظام اسلامی و دشمنان انقلاب و شیطان بزرگ هیچ تناسبی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که بین ما و آمریکا افتاده به دلیل خوی استکباری آمریکا و استکبار ستیزی ایران می باشد که هرگز با هم سر سازش نخواهند داشت.
وی افزود: آمریکا از سال 1365مستقیم با ما وارد جنگ شد و در خلیج فارس جنگ را علیه ما شروع کرد و هنوز نیز این ستیز ادامه دارد، ولی می داند ایران هرگز در مقابل استکبار سرفرود نمی آورد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 5 ماه پیش که سربازان آمریکایی ها درخلیج فارس دستگیر شدند در نزدیکی محل بیش از 60 فروند ناو جنگی آمریکا و فرانسه و دیگر کشورها وجود داشت، ولی هیچ کدام جرات نگاه کردن به سلاح های خود را نداشتند.
وی افزود: سال قبل اعلام کردیم که اینجا خلیج فارس است و هر کس در اینجا حضور دارد باید به فارسی صحبت کند و الان آمریکایی ها و همه کشورهای دیگر که حضور نظامی دارند به فارسی صحبت می کنند.
وی گفت : وجود 200 هزار شهید انقلاب اسلامی موید این است که انقلاب اسلامی طرفدار حق بوده و هر روز قوی تر از گذشته است و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران را نخواهد داشت.
دریادار فدوی با اشاره به جنگ در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان خاطرنشان کرد: همه این اتفاق ها علیه ایران است و آمریکا گفته اگر ما نتوانستیم در سوریه موفق شویم به خاطر حضور ایران است.
وی ادامه داد: آنها قصد داشتند حکومت سوریه را سرنگون کنند ولی موفق نشدند همانطور که از سقوط مبارک در مصر نتوانستند جلوگیری کنند.
دریادار فدوی گفت : وقتی 72 تن از مسئولان کشور در یک انفجار به شهادت رسیدند، آمریکا فکر می کرد ایران متزلزل شده ولی به برکت خون شهدا و وجود امام راحل، نظام اسلامی مستحکم تر شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مشکلات اقتصادی و رکود و بیکاری در کشور گفت : ملتی که توانسته با تمام فقر و تحریم، جنگ و فشارهای خارجی 37 سال مقاومت کند، می تواند از این مشکلات نیز رهایی یابد و با کمک نیروهای توانمند داخلی و سرمایه های داخلی وضعیت اقتصادی و بیکاری را بهبود بخشد.
وی افزود: امروز همه رسانه های دنیا دنبال خدشه به اسلام هستند، درحالی که شاهد پیدایش جبهه جدیدی از نگرش مردم دنیا به اسلام می باشند که همه از برکت خون شهدا و پایمردی مردم مقاوم ایران است.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید