Performancing Metrics

دولت دریافت های ناعادلانه برخی مدیران را اصلاح کند | اتاق خبر
کد خبر: 354993
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 21:49
رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری تاکید کرد:
رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری گفت: فیش حقوقی و پاداش های برخی مدیران دستگاه های دولتی باید طبق مقررات و آیین نامه ها اصلاح شود و اگر کمبودی در قوانین وجود دارد دولت باید لایحه آن را سریعا به مجلس ارسال کند.

اتاق خبر - حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری بامداد دوشنبه در مراسم احیاء شب 21 ماه رمضان در حرم امام خمینی(ره) گفت: نباید فیش های حقوقی نجومی عده کمی از مدیران دستگاه های دولتی، تصور عدالت موجود در جامعه را خدشه دار کند.
وی با اشاره به سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی رسانه های داخلی در مورد اعلام آمارهای ناامید کننده در جامعه افزود: دشمن امروز از اخبار رسانه های داخلی بر ضد کشور استفاده می کند پس رسانه های داخلی نباید بخاطر منافع گروهی و حزبی اطلاعات نادرست و اخبار ناامید کننده در حوزه اعتیاد، رشوه و سایر موارد در جامعه ترویج دهند که رسانه های بیگانه از این اخبار بر ضد نظام استفاده کنند.
ناطق نوری با بیان اینکه مهمترین مولفه امام علی(ع) در دوران حکومتش احساس مسولیتش در قبال خدا و مردم بود افزود: مسئولان جمهوری اسلامی به عنوان اولین حکومت اسلامی بعد از حکومت امام علی(ع) باید در همه زمینه های مسئولیتی خویش در قبال مردم، رهبری و خون شهدا پاسخگو باشند.
وی عنوان داشت: مردم و مسئولان باید قدر امنیت و آسایش کشور را در منطقه پرآشوب و جنگ زده بدانند و از کارهایی که به تضعیف نظام می انجامد پرهیز کنند.
ناطق نوری با بیان اینکه الگوی امام خمینی(ره) برای تاسیس حکومت اسلامی و اداره آن حکومت امام علی(ع) بوده است اظهار داشت: هدف از تاسیس حکومت اسلامی توسط امام خمینی(ره) الگو شدن نظام اسلامی ایران برای سایر کشورهای اسلامی بود و امروز بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب مسئولان کشور باید برای به وقوع پیوستن این مهم تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: علما و روحانیون زیادی قبل از نهضت امام خمینی(ره) برای برپایی حکومت اسلامی شهید شدند و در نهایت با تدبیر و کاردانی امام خمینی این انقلاب به وقوع پیوست پس باید تمام آحاد جامعه برای اقتدار نظام اسلامی همت و تلاش کنند.
ناطق نوری با اشاره به توصیه های امام علی (ع) به استانداران و والیان حکومت اسلامی در مورد اطرافیان و نزدیکان افزود: مسئولان حکومت باید برای خشکاندن ریشه ظلم و زیاده خواهی از نزدیکان خود شروع کنند و اجازه سواستفاده این افراد از مقامشان را ندهند.
وی عنوان داشت: زندگی حضرت علی(ع) بر اساس احساس مسئولیت ایشان در قبال خداوند شکل گرفته بود و وی در اجرای عدالت در بین مردم و استفاده همگان از بیت المال با هیچ کسی تعارف نداشت.
مراسم احیای شب بیست و یکم با حضور پرشور مردم مومن و خداجو، اعضای بیت حضرت امام(ره) از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و جمعی از اعضای هیات دولت از جمله جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با شوری خاص برگزار شد.
قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) در رثای امیرالمومنین(ع) از جمله بخش های مراسم احیا در حرم امام(ره) بود و سپس حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری مراسم احیا را برگزار کرد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید