Performancing Metrics

سناریویی که رامین رضاییان برای پرسپولیس نوشته است | اتاق خبر
کد خبر: 355101
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 10:18
مدافعی که به باشگاه پاسخی نداد؛
مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی راهی ترکیه شده است که به نظر می رسد تیم ترک هنوز تصمیم نهایی برای جذب او را نگرفته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، رامین رضاییان که با وجود شروع تمرینات پرسپولیس هنوز پاسخی به تماس های باشگاه نداده است، روز یکشنبه راهی ترکیه شد تا با تیم ریزه اسپور این کشور مذاکره کند. این اتفاق در حالی رخ داد که برانکو ایوانکوویچ بارها در مصاحبه هایش اعلام کرد خبری از وی ندارد.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس تیم ترکیه ای بیشتر از رضاییان مهاجم گلزن سرخپوشان را می خواهد. با این حال رضاییان هم در حال مذاکره با این تیم ترکیه ای است.

در صورتی که با این تیم به توافق برسد در ترکیه خواهد ماند اما اگر به توافق نرسد برمی گردد و عنوان می کند که همانطور که وکیلم گفته بود از روز سه شنبه در تمرین پرسپولیس شرکت می کنم و برای تفریح به ترکیه رفته بودم!

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده رضاییان با باشگاه قرارداد دو ساله دارد و در صورتیکه به تیم ترکیه ای برود از وی شکایت خواهد کرد و رضایتنامه اش را هم صادر نخواهد کرد.

در قرارداد رضاییان دست نویسی وجود دارد که در آن عنوان شده اگر باشگاه با این بازیکن تا 15 خرداد تسویه حساب مالی نکند وی بازیکن آزاد خواهد بود. رضاییان هم به دنبال رسیدن به همین هدف است اما باشگاه پرسپولیس نیز تدابیر خاصی را برای این ترفند در نظر گرفته و از نگاه آنها با وی تسویه حساب شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید