Performancing Metrics

کادر ایرانی در راس تیم هندبال بانوان | اتاق خبر
کد خبر: 355110
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 12:14
دبیر فدراسیون هندبال:
با قطعی شدن حضور تیم هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مساله هدایت و برنامه‌های تدارکاتی این تیم در فرصت باقیمانده تا این رقابتها یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، پس از گذشت نزدیک به دو ماه نشست و مشورت با اهالی ورزش بانوان سرانجام حضور تیم هندبال بانوان در رقابتهای قهرمانی هندبال آسیا در اردن قطعی شد اما این تیم در فرصت چند ماهه برای حضور در این دیدارها با چه ترکیب و برنامه و با چه مربی ای تمرین خواهد کرد؟ 

فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در این رابطه اظهار داشت: نشست ما با جمعی از بزرگان هندبال زنان کشورمان منتهی به حضور تیم هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن شد. این رقابتها ابتدای آذرماه برگزار می شود و ما فرصت چهار ماهه برای تدارک تیم در اختیار داریم. 

وی افزود: ما برای حضور در مسابقات اردن به دنبال مربی هستیم اما در این فرصت هر مربی نمی تواند به هماهنگی لازم با اعضای تیم دست یابد. به همین دلیل فعلا با مربی ایرانی کار را استارت می زنیم . تمام کادر تیم برای هدایت بانوان در این رقابتها ایرانی خواهد بود و اگر مربی خارجی بیاوریم این مربی را در بخش پایه به کار خواهیم گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: ما یک فرصت چهارماهه تا آذرماه برای تدارک تیم در اختیار داریم. زمان کم است و کار سختی پیش روی تیم قرار دارد. 

وی ادامه داد: اولین اردوی تیم ملی بانوان را از ۱۸ تیرماه و بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان برپا می کنیم. باید در این مدت فشرده کار کنیم چرا که زمان نداریم.

می آبادی تصریح کرد: قرار است تیم باشگاهی شهرداری سنندج در اولین دوره مسابقات باشگاهی بانوان آسیا شرکت کند. این رقابتها قبل از مسابقات قهرمانی آسیاست. به دنبال توافق با مسئولین این تیم هستیم که در صورت رضایت بتوانیم ترکیبی از اعضای نهایی تیم ملی بانوان را در قابل این تیم به یک تورنمنت تدارکاتی اعزام کرده و در نهایت شاکله‌ای از تیم ملی در قالب این تیم باشگاهی در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شرکت کند. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید