Performancing Metrics

۱۶۱ کیلو حشیش از تانکر یک تریلی در گرمدره کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 355242
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 19:28
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۶۱ کیلوگرم حشیش از تانکر یک تریلی در «گرمدره» کرج خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد فردی اقدام به تهیه و انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به استان البرز و تهران می کند.

وی در ادامه گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، وی به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در صدد انتقال آن به استان های البرز و تهران است.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و سه تیم عملیاتی در محورهای ورودی کرج مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه تریلر که با مشخصات اعلامی مطابقت داشت را در محدوده گرمدره کرج، مشاهده کردند.

وی در پایان افزود: ماموران بلافاصله خودرو تریلر مذکور را متوقف کردند و در بازرسی از داخل تانکر خودرو، ۱۶۰ بسته به وزن ۱۶۱ کیلوگرم مواد مخدر حشیش را با لفافه کشف کردند.

گفتنی است، با تلاش ماموران پلیس مبارزه موادمخدر استان در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۸۹ کیلوگرم انواع مخدر شامل تریاک، حشیش و مرفین کشف شد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید