Performancing Metrics

فعال شدن جبهه شمالی حلب و اهمیت تسلط بر مزارع الملاح | اتاق خبر
کد خبر: 355305
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 23:14
ارتش سوریه با شکست تروریست ها بر مزارع الملاح شمالی مسلط شد و پیشروی به سمت مزارع جنوبی ادامه دارد.

اتاق خبر - ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان با راهبرد تقسیم یک محور به جبهه های مختلف برای به هم ریختن آرایش و تمرکز تروریست ها، از روزهای گذشته پیشروی های خوبی در شمال، جنوب و غرب حلب داشته است.
برای این عملیات که با پشتیبانی هوایی گسترده روسیه آغاز شده، زمان بندی دقیقی اعلام نشده است و به گفته منابع میدانی پیشروی های رضایت بخشی در همه محورها در جریان است.
ارتش سوریه و مقاومت اسلامی با پشتیبانی نیروهای مردمی، پس از تسلط بر منطقه 'الاسامات' در بخش شرقی مزارع الملاح به تثبیت مواضع خود پرداختند و هم اکنون پیشروی به سوی بخش جنوبی این مزارع در جریان است.
درگیری های شدیدی در این بخش میات ارتش و مقاومت اسلامی با تروریست های عضو دو گروه 'لشکرسلطان مراد' و 'حرکت نورالدین الزنکی' گزارش شده است.
تسلط بر این منطقه به ارتش سوریه این امکان را می دهد که تنها راه تدارکاتی تروریست های موجود در محله های شرقی شهر حلب را قطع کند.
هم اکنون این عملیات براساس برنامه ریزی و بدون تعیین زمانبندی خاصی در جریان است.
اگر ارتش سوریه بتواند پس از تسلط بر مزارع الملاح شمالی و میانی بر مزارع جنوبی نیز مسلط شود به 2 کیلومتری جاده کاستیلو می رسد و به محاصره کامل تروریست ها در محله های شرقی حلب نزدیک می شود.
در درگیری های روزهای گذشته شمار بسیاری از تروریست ها کشته و زخمی شده اند و ارتش سوریه روز دوشنبه توانست 25 جنازه از تروریست ها را از این محورخارج کند.
تفاوت این محور با دیگر محورها در این است که که فاصله مزارع ملاح تا جاده کاستیلو خالی از هرگونه ساختمان مسکونی و مناطق شهری است و این امکان برای ارتش سوریه فراهم است که پس از تسلط بر مزارع جنوبی در یک منطقه بدون موانع به سوی جاده کاستیلو پیشروی کند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید