Performancing Metrics

عربستان به مثابه سرباز آمریکا برای قلع و قمع مردم مظلوم یمن است | اتاق خبر
کد خبر: 355314
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 23:40
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کشوری بخواهد عافیت طلبی در پیش گیرد، ناچار می شود به عنوان سرباز استکبار ایفای نقش کند و عربستان عافیت طلب، امروز سرباز آمریکا در قلع و قمع مردم مظلوم یمن شده است.

اتاق خبر - سید مرتضی نبوی دوشنبه شب در مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله شهید بهشتی در مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین در اصفهان افزود:عربستان که امروز به عنوان سرباز آمریکا مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد، هزینه نوکری آمریکا و استکبار را خواهد پرداخت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلابی بودن را گفتمان قرآنی دانست وگفت: تنها زمانی زندگی شیرین می شود که در راه خدا مجاهدت داشته باشیم و مشکلات را با اتکای به خدا و نه به امید دیگران حل کنیم.
وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت: ایشان یکی از سه ویژگی برجسته امام خمینی (ره) را انقلابی بودن ایشان معرفی کردند.
نبوی افزود: کسی که مخاطب قرآن است نمی تواند از انقلابی بودن غافل شود زیرا در حالی که ظلم و ستم دراطراف او بیداد می کند چنین شخصی هرگز نمی تواند با آسودگی سر بر بالین بگذارد.
این فعال سیاسی اظهار کرد: طاغوت هدفی جز اینکه ایران اسلامی را تابع خود کند ندارد و برای دستیابی به این هدف از تمام امکانات اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و دیگر ابزارهای انحصاری استفاده می کند تا ذلت را بر مردم ما تحمیل کند.
نبوی اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه ما بی تقوایی است که نمونه آن در مساله حقوق های چند ده میلیون تومانی و تصویب قوانین و مصوبات شتابزده در دوره های مختلف مجلس و دولت ها مشاهده شده است.
عضو هیات موسس جامعه اسلامی مهندسین در ادامه با بیان اینکه از منظر آمریکایی ها، ایران مجبور به عقب نشینی در قضیه هسته ای شده است، افزود: آمریکایی ها متوقف کردن صنعت هسته ای ایران را برای خود یک برتری می دانند.
وی تصریح کرد: پذیرش حق غنی سازی ایران، نتیجه مذاکرات هسته ای بود وحاصل توانمندی و رسیدن به توانایی غنی سازی 20 درصدی ایران و افزایش سانتریفوژها داخل کشور بود.
نبوی تاکید کرد: در طول سال های گذشته و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اگر پیشرفتی حاصل شده تنها در سایه ارزش ها و نه حمایت آمریکایی ها و قدرت های بزرگ ازما بوده است.
وی به پیشرفت های ایران در زمینه های دفاعی، هسته ای، نانو و تشکیل جبهه مقاومت در جهان و منطقه اشاره کرد و افزود: این پیشرفت ها در حالی به دست آمده که در این زمینه ها فشار دشمن بر جمهوری اسلامی ایران بیش از سایر بخش ها بوده است.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید