Performancing Metrics

میتسوبیشی گرند تورر آماده حضور در نمایشگاه پاریس | اتاق خبر
کد خبر: 355355
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 01:47
به گفته میتسوبیشی این کانسپت یک هیبریدی چهار چرخ متحرک خواهد بود که در آن بر راحتی و آسایش در مسافت های طولانی تمرکز شده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از autocar،کمپانی میتسوبیشی اخیرا تیزری را از یک اس یو وی هیبریدی لوکس منتشر کرده که طبق اعلام شرکت قرار است در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال جاری به نمایش دربیاید. این کانسپت جدید گرند تورر لقب گرفته است که نشان دهنده خط مشی جدید خودروساز ژاپنی در مسیر طراحی است.

Mitsubishi Grand Tourer

Mitsubishi Grand Tourer

 

به نظر میرسد این اتومبیل جدید رگه هایی از طراحی کانسپت XR PHEV II را داشته باشد – اس یو وی هیبریدی که بعدها منتج به ساخت اوتلندر PHEV شد – که برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۵ به نمایش درآمد.

قدرت XR PHEV II از یک باتری ۱۲ کیلو وات ساعتی به علاوه یک موتور احتراق داخلی گرفته میشد که فقط ۴۰ گرم در کیلومتر آلودگی دی اکسید کربن داشته و ۱۶۰ اسب بخار قدرت تولید میکرد. البته این بدان معنی نیست که این مجموعه تولید قدرت در گرند تورر نیز بکار گرفته خواهد شد.

در تیزر مذکور خودرویی پنج در با سقفی شیب دار همانند رنج روور اووک نمایش داده میشود اما جزییات بیشتری از آن قابل مشاهده نیست.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این اتومبیل منتشر نشده اما میتسوبیشی عنوان کرده است که این کانسپت یک هیبریدی چهار چرخ متحرک خواهد بود که در آن بر راحتی و آسایش در مسافت های طولانی تمرکز شده است.

منبع : اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید