Performancing Metrics

آبفای خوزستان ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری دارد | اتاق خبر
کد خبر: 355363
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 02:10
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در زمان حاضر این شرکت حدود ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری دارد.

اتاق خبر: علی اکبر علیمرادی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی بررسی مشکلات آب و برق شهرستان آبادان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰ مییارد تومان از این بدهی مربوط به کارکنان بوده است اظهار کرد: دو تا سه سال قبل فاصله این شکاف عدم دریافت حقوق ها به شش تا هفت ماه هم می رسید اما با برنامه ریزی و تلاشهای انجام شده در حوزه درآمدی این فاصله را کاهش داده ایم، درصددیم تا با برنامه ریزی بتوانیم امسال این مشکل را حل کنیم.

وی اضافه کرد: ما شرکتی درآمد هزینه ای هستیم که باید ضمن درآمدزایی در مدیریت هزینه کردهایمان نیز بکوشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ابراز خرسندی از کسب مجوز اجری تبصره ۳ در آبادان و ابلاغ آن از سوی وزیر، تصریح کرد: پیش بینی و برنامه ریزیمان آن است تا پایان امسال ما در حوزه پرسنلی حقوق معوقه ای نداشته باشیم و بتوانیم حقوق کارکنان را به روز پرداخت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در خصوص راهبرد این شرکت برای سال جاری گفت: توجه به درآمدها و کاهش هزینه کردها از مهمترین برنامه ریزی ما در سال جاری به شمار می رود.

مهندسی مجدد در پروژه ها

علیمرادی همچنین از مهندسی مجدد در پروژه های شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان دیگر راهبردهای هدف گذاری شده این شرکت در سال جاری نام برد و افزود: بر این اساس آن دسته از پروژه هایمان که ممکن است با شرایط امروز به روز نباشند، به روز رسانی می شوند، بر این مبنا همکاران ما توانسته اند امسال بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان کاهش هزینه در پروژه های عمرانی داشته باشند.

وی اظهار کرد: امید می رود تا بتوانیم با برنامه ریزهای انجام شده، امسال به نحو مطلوب و مناسب از  شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به خوبی استفاده کنیم و آن را در شرکت مان به عنوان یک رفتار سازمانی به کار گیریم.

علیمرادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه های نمیه تمام این شرکت در سطح استان خوزستان تصریح کرد: در زمان حاضر حدود ۶۵ پروژه داریم که به دلیل نداشتن منابع مالی نیمه تمام باقی مانده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه پیشتر منابع مالی این طرحها از محل اوراق مشارکت تامین و پرداخت می شد، گفت: اوراق مشارکت در دو مرحله به انجام و اتمام رسید اما برای مرحله سوم آن هنوز نتوانسته ایم منابعی را پیگیری و تامین کنیم.

وی افزود: برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب خوزستان آن بود تا بدهی معوقه که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بود را به آنان پرداخت کنیم و به پروژه هایمان سر و سامان بدهیم و این کار اکنون به شکل تقریبی به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در زمان حاضر به دلیل محدودیت منابع مالی در استان ، پروژ های ضروری در حال اجرا هستند که سه پروژه آن در آبادان است.

علیمرادی در پایان از همکاری و حمایت مناسب و خوب سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه انجام و اجرای پروژه های اضطراری در شهرهای آبادان و خرمشهر قدردانی کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید