Performancing Metrics

رضائیان به باشگاه پشت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 355418
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 05:30
پیوس:
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید رامین رضائیان با کارهایی که این روزها انجام داده به پرسپولیس پشت کرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرشاد پیوس درباره نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات امسال خیلی بهتر از سال‌های قبل عمل کرده و اگر بخواهیم امسال را با سال‌های گذشته مقایسه کنیم من به نقل و انتقالات باشگاه نمره ۲۰ می‌دهم. بازیکنان خوبی جذب شدند که مطمئنا در طول فصل می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

وی به موضوع رامین رضائیان اشاره کرد و گفت: واقعا از این بازیکن بعید است که چنین رفتاری را از خود نشان بدهد. رضائیان بازیکن باادب و جنتلمنی است. کاری که رامین رضائیان در حال حاضر انجام می‌دهد کار غیرورزشی است و به نوعی پشت کردن به باشگاه بزرگ پرسپولیس محسوب می‌شود. او اگر نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند بهتر است خیلی راحت این مساله را با باشگاه مطرح کند تا آنها به دنبال بازیکن جایگزین باشند. اصلا درست نیست که یک بازیکن اینقدر برای باشگاهی بزرگی چون پرسپولیس کلاس بگذارد.

پیوس افزود: البته موضوع مهدی طارمی هم باید هر چه زودتر حل شود. او هم اگر واقعا می‌خواهد بیاید و قرارداد بندد، بهتر است زودتر این کار را کند. اگر هم قصد جدایی دارد زودتر آن را اعلام کند تا باشگاه تکلیفش مشخص شود. من اگر جای برانکو بودم فرصت کوتاهی را مشخص می‌کردم تا رامین رضائیان در تمرین شرکت کند و اگر در آن فرصت به تمرین نیامد خیلی راحت او را کنار می‌گذاشتم و اجازه نمی‌دادم در تیم باشد. این بازیکنان با شرکت نکردن در تمرینات از بقیه عقب می‌مانند و تمرینات بدنسازی را به خوبی نمی‌توانند انجام دهند.

وی درباره وضعیت کریم باقری گفت: باشگاه باید هر چه زودتر قرارداد کریم باقری را ببندد. در کنار برانکو باید دو مربی ایرانی حضور داشته باشد تا تیم کامل‌تر شود. من اگر جای مدیر باشگاه بودم به در خانه باقری می رفتم و آنجا قراردادش را می‌بستم چون باقری زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید شأنش حفظ شود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید