Performancing Metrics

پس از شکایات مختلف، نحوه آپدیت شدن ویندوز ۱۰ بهبود پیدا می کند | اتاق خبر
کد خبر: 355481
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 09:37
امروز مطلبی منتشر کردیم که خبر از برنده شدن یک شاکی از مایکروسافت در دادگاه می داد. شرکت ساکن ردموند به علت به‌روز رسانی اجباری که برای کامپیوتر این کاربر در نظر گرفته بود، به پرداخت ۱۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.

اتاق خبر - مایکروسافت این روند را در ماه فوریه آغاز کرد و حالا خبر می دهد که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه مختلف از این سیستم عامل در سراسر جهان برخوردار هستند.

تا چند ماه پیش، مشخص بود که مایکروسافت چگونه کاربران را تشویق به استفاده از ویندوز ۱۰ می کند اما اخیراً، این شرکت رویکردی منسجم تر در پیش گرفته بود تا اگر یک کاربر احیاناً متوجه این بروز رسانی نشده، ویندوز به هر حال خودش را آپدیت کند.

در این میان امروز «تری میرسون»، مسئول مستقیم توسعه ویندوز در مایکروسافت می گوید: «از زمانی که تجربه ی پروسه بروز رسانی را تغییر داده بودیم، متوجه شدیم که برخی کاربران آن را گیج کننده می دانند. در نتیجه تلاش داشتیم تا بازخورد آنها را در کار خود منعکس کنیم. بر همین اساس در هفته جاری، تجربه‌ی بروز رسانی ویندوز و هشدار مرتبط با آن را آپدیت می کنیم. از حالا به بعد کاربر سه کلید اصلی و واضح در برابر خود خواهد داشت که شامل آپدیت در لحظه، انتخاب زمانی دیگر برای آپدیت و یا رد کردن پیشنهاد آپدیت رایگان می شوند.»

kkkkss
 

همانگونه که پیشتر نیز ذکر شده، مایکروسافت می خواهد پس از دو الی سه سال از عرضه ابتدایی ویندوز ۱۰، تعداد دستگاه هایی که آن را اجرا می کنند به یک میلیارد برسد.

دیجیاتو

94110

کاربران ویندوز ۷ و ۸ یک ماه دیگر فرصت دارند تا به شکل رایگان ویندوز ۱۰ را دریافت نمایند و از ۳۰ جولای، انتظار می رود که شرکت مذکور هزینه ای ۱۱۹ دلار برای این نسخه از سیستم عامل ویندوز دریافت کند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید