Performancing Metrics

۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد | اتاق خبر
کد خبر: 355771
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 04:52
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: از ۲۷ خرداد ماه تاکنون ۸ هزار تن گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

اتاق خبر: رسول منصوریبا اشاره به پیش‌بینی تولید 350 هزار تنی گندم در استان از سوی سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از گندم تولیدی توسط کشاورزان به مصرف می‌رسد پیش‌بینی می‌کنیم امسال 300 هزار تن گندم از گندمکاران زنجانی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان خریداری شود.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی محصول گندم از 27 خردادماه در استان زنجان آغاز شده است تصریح کرد: تاکنون 8 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم در سال 95 یک هزار و 270 تومان اعلام شده است گفت: قیمت تعیین شده برای خرید گندم‌هایی با افت مفید 4 درصد و افت غیرمفید 2 درصد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 42 مرکز خرید بخش خصوصی و دولتی مسئولیت خرید گندم از کشاورزان را در استان زنجان بر عهده دارد.

منصوری با بیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل مسئول واریز بهای گندم کشاورزان عنوان شده است ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته مبلغ 400 میلیارد تومان بابت فروش محصول گندم عاید کشاورزان زنجانی می‌شود.

وی تصریح کرد: سال قبل نیز شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان 231 هزار تن گندم را از کشاورزان زنجانی خریداری کرد.

منبع: تسنیم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید