Performancing Metrics

ملت های مسلمان در حال پیمودن راه نجات بخش اتحاد و همبستگی هستند | اتاق خبر
کد خبر: 356009
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 22:13
سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای همگان را به حضور با شکوه در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

اتاق خبر:سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

صهیونیسم غاصب، این مترسک پوشالی و همدستان استکباری او چنگ و دندان تیز خود را به خون مسلمانان آغشته کرده و هر روز اوراق ننگینی از جنایاتشان رقم می خورد.

اسرائیل عاصب این غده سرطانی خاورمیانه، با جنایات غیر انسانی خود کودکان، زنان و مردان مسلمان فلسطیین را به خاک و خون می کشد و خانه و کاشانه آنان را بر سرشان ویران می کند و از طرفی دیگر استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و همراهی مزدورانش در منطقه در سرزمین اشغالی، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بحرین ویمن به نابودی مسلمانان بی دفاع همت گماشته و هر روز با توطئه و ترفندهای شیطانی خود ملت های مسلمان و کشورهای اسلامی را هدف قرار می دهد.

استکبار با این اقدامات خود کارنامه سیاه و ننگینش را سیاه تر می کند، غافل از اینکه ملت های ستمدیده و مسلمان روز به روز بر نفرتشان علیه استکبار افزوده شده و بیدارتر از گذشته در حال پیمودن راه نجات بخش اتحاد و همبستگی هستند تا کاخ های ظلم و استبداد را بر سر حاکمان پلیدشان ویران سازند و آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) را که فرمود: «آرزوی ما این است که سرزمین فلسطین و مسجد الاقصی از صهیونیسم تطهیر شود»،‌ محقق سازند.

روز قدس نمادی است که می تواند وجدان های خفته جهان را بیدار کند و باعث رسوایی مدعیان حقوق بشر غربی باشد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، ما سربازان ولایت همراه با مردم شریف، مسلمان و قدرشناس استان کرمانشاه و همگام با امت اسلامی در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کرده و با حمایت همه جانبه خود از مظلومین فلسطین، هم صدا با مظلومان فریاد «الله اکبر« که بالاترین فریاد است را سر می دهیم و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده اجرای هر گونه ماموریتی در این خصوص هستیم.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید