Performancing Metrics

ورود روزانه ۵۴ مترمکعب فاضلاب به مزارع صومعه سرا | اتاق خبر
کد خبر: 356039
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 00:46
فرماندار صومعه سرا با ابراز نارضایتی از نبودتصفیه خانه و ساماندهی فاضلاب شهری، از ورود روزانه نزدیک به ۵۴ مترمکعب فاضلاب به مزارع این شهرستان خبر داد.

اتاق خبر:حسین اسماعیل پور در نشست خبری که پیش از ظهر پنج شنبه برگزار شد، نبود تصفیه خانه و ساماندهی فاضلاب شهری به رغم تلاش شهرداری ها و بخشداری های شهرستان را دو مشکل چند سال اخیر صومعه سرا عنوان کرد و گفت: یکی از انتظارات مردم از نماینده شهرستان جذب اعتبارات ملی برای حل این دو مشکل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه با وجود این مشکل روزانه به صورت تقریبی حدود ۵۴ مترمکعب فاضلاب به مزارع صومعه سرا وارد می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با یک عزم جدی هرچه سریعتر بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

فرماندار صومعه سرا همچنین به اجرای مطلوب و مناسب طرح تفکیک زباله از مبدأ در ۱۳ ماه گذشته توسط شهرداری های شهرستان اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح در شهرستان رضایت بخش بوده است.

اسماعیل پور همچنین  ۴۸ روستای شهرستان را فاقد انشعاب آب آشامیدنی دانست و یادآور شد: چنین موضوعی زیبنده شهرستان صومعه سرا نبوده و نیاز به توجه ویژه و گامی موثراز سوی مسئولین است.

وی ادامه داد: به دلیل توزیع نامتوازن ثروت در سطح شهرستان، بخش تولمات به صورت ۱۰۰ درصدی از امکانات زیربنایی بهره مند بوده و این درحالی است که سهم بخش گوراب زرمیخ از این موضوع تنها ۴۸ درصد است.

فرماندار صومعه سرا تأکید کرد: روسای دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش کنند تا مردم بخش ها و روستاهای شهرستان صومعه سرا به یک اندازه از امکانات زیربنایی و رفاهی بهره مند شوند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید