Performancing Metrics

افتتاح و کلنگ زنی هفت پروژه در شهرستان دیواندره | اتاق خبر
کد خبر: 356054
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 01:48
با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های عمرانی و خدماتی در دیواندره افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیواندره، هفت پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان دیواندره با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استانداری و فرماندار دیواندره، مدیرکل آب و فاضلاب شهری، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی و مدیرکل نوسازی مدارس صورت گرفت.

کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب دیواندره با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال در خروجی این شهر با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استانداری و فرماندار دیواندره، مدیرکل آب و فاضلاب شهری، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی و مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسؤولان کلنگ‌زنی شد.

با بهره برداری از این پروژه ۶۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان دیواندره از خدمات اجرای این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

کلنگ زنی احداث ۳ مدرسه خیرساز

به صورت همزمان سه مدرسه خیرساز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

مدرسه سه کلاسه ۳ کلاسه روستای غیاث‌آباد به همت یکی از خیرین این شهرستان به نام حیدر مرادی با ۱۶۰ میلیون تومان هزینه احداث خواهد شد.

برای نخستین بار در استان توسط معلمان خیر این شهرستان مدرسه ۲ کلاسه روستای نساره سفلی دیواندره با ۷۰ میلیون تومان هزینه احداث خواهد شد و سومین پروژه احداث مدرسه یک کلاسه روستای تازه آباد قاضی علی است که با همت مردم روستا احداث و برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است در ۳۲ ماه گذشه ۳۱ مدرسه در شهرستان دیواندره احداث شده است که ۱۵ مدرسه آن را خیرین و از این ۱۵ مدرسه خیر ساز ۸ مدرسه آن را خیرین شهرستان دیواندره و مابقی از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

افتتاح میدان "دایک"

میدان "دایک" در شهر دیواندره در محوطه‌ای به متراژ ۵ هزار و ۱۰۰ متر و هسته مرکزی ۴۵۴ متر احداث شده است.

کل اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال می باشد که ۱۵۰ میلیون تومان آن صرف ساخت و نصب مجسمه و ۱۱۰ میلیون تومان نیز در راستای انجام اقدامات اجرایی شامل جدول‌گذاری، تاسیسات زیربنایی و غیره شده است.

افتتاح بزرگترین شهربازی سرپوشیده غرب کشور

بزرگترین شهربازی سرپوشیده غرب کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دیواندره افتتاح شد. برای احداث این شهربازی ۹۰۰ میلیون تومان هزینه سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

این شهربازی یکی از پیشرفته‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده با تمام امکانات و دستگاه‌های مخصوص افراد کوچک و بزرگ‌سال است که در این شهرستان احداث شده است.

کلنگ زنی احداث خیابان ۲۴ متری

پروژه خیابان ۲۴ متری حد فاصل میدان امام(ره) تا خیابان ۲۴ متری در دیواندره کلنگ زنی شد.

کل زمین این پروژه مربوط به اداره تعاون و جهاد کشاورزی و یک باب منزل مسکونی شخصی بود که تملک آن انجام شده و عملیات اجرایی این خیابان شروع شده است.

به منظور اجرای این پروژه در مجموع ۷ هزار و ۴۰۳ متر زمین را تغییر کاربری داده شده است و برای انجام برخی از تعهدات تا این مرحله از پروژه اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شایان ذکر است برای ادامه کار اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان دیگر نیاز است که از محل اعتبارات شهرداری و یا فروش زمین‌های موجود این نهاد تامین و هزینه خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای فازهای بعدی این پروژه علاوه بر اعتباری که برای تملک ۸ واحد مسکونی موجود در مسیر پروژه اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید