Performancing Metrics

بازگشت گیبسن به «تغییرشکل دهندگان» | اتاق خبر
کد خبر: 356066
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 03:06
تایریس گیبسن بازیگر سه قسمت سری اول مجموعه فیلم «تغییرشکل دهندگان/ ترانسفورمرها»، دوباره به ماجراجویی های این اکشن فانتزی برمی گردد.

به گزارش اتاق خبر، مایکل بی کارگردان و تهیه کننده فیلم خبر بازگشت او به داستان قسمت تازه این مجموعه فیلم علمی تخیلی را اعلام کرد.

تایریس گیبسن سیاه پوست در «تغییر شکل دهندگان: آخرین شوالیه»، دوباره در نقش کاراکتر قبلی خود به نام رابرت اپس بازی خواهد کرد.

او در سه قسمت سری اول فیلم در دهه گذشته، نقش جوانی بی دست وپا را بازی کرد که به کمک کاراکتر جاش دوهامل می آید و با هم، متوجه فعالیت روبات های فضایی در کره زمین می شوند.

در قسمت تازه این مجموعه فیلم، او دوباره با کاراکتر دوهامل همکاری خواهد کرد. دوهامل هم ماه قبل، دوباره به جمع بازیگران فیلم اضافه شد.

به نوشته امپایر آنلاین، کار فیلم برداری قسمت تازه «تغییرشکل دهندگان» در لوکیشن های مختلف کشور کوبا ادامه دارد. پس از آن، گروه سازنده راهی منطقه دیترویت می شوند.

مارک والبرگ نقش اصلی سری جدید این مجموعه فیلم اکشن ماجراجویانه را بازی می کند. این دومین بار است که او با این فیلم همکاری دارد.

او همراه با کاراکتر دوهامل، گیبسن و ایزابل مونر، به کمک روبات های فضایی مثبت می آیند تا با روبات های منفی داستان مبارزه کنند.

آنتونی هاپکینز هم در قسمت تازه «تغییرشکل دهندگان» بازی دارد. اما نوع نقش او در این فیلم، در هاله ای از ابهام قرار دارد و کسی نمی داند چه کاراکتری را جلوی دوربین به تصویر می کشد.

«تغییرشکل دهندگان: آخرین شوالیه» برای نمایش عمومی در 23 ژوئن سال آینده میلادی، آماده می شود. هزینه تولید فیلم، حدود 200 میلیون دلار است.

تایریس گیبسن در کنار مجموعه اکشن علمی تخیلی «تغییرشکل دهندگان»، یکی از بازیگران اصلی مجموعه اکشن ورزشی «سریع و آتشی» هم هست.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید