Performancing Metrics

«جیمز باند» در میان ناآرامی‌های لس‌آنجلس | اتاق خبر
کد خبر: 356092
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 06:36
«دنیل کریگ» بازیگر نقش «جیمزباند» در حال مذاکره برای بازی در یک درام مستقل در رابطه با ناآرامی‌های سال 1992 در لس‌آنجلس است.

به گزارش اتاق خبر، «دنیز غمزه ارغوان» کارگردان فرانسوی-ترکیه‌ای که پیش از این با فیلم اولش «موستانگ» به جمع نامزدهای نهایی بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار راه یافت، قصد دارد فیلم جدیدش را با عنوان «پادشاهان» با بازی «دنیل کریگ» بازیگر انگلیسی نقش «جیمز باند» مقابل دوربین ببرد.

 

این فیلم درباره ماجرای تبرئه چهار پلیس در سال 1992 است که از خشونت پیش از حد درباره دستگیری فردی به نام «رادنی کینگ» استفاده کرده بودند، این تبئه به یک تظاهرات خیابانی انجامید که در نتیجه آن 50 نفر کشته شدند و 1 میلیارد دلار ضرر و زیان به بار آورد.

 

در صورتی که «کریگ» بازی در این نقش را بپذیرد در نقش مردی تنها در لس‌آنجلس مقابل دوربین خواهد رفت که با شروع ناآرامی‌ها به یک زن با بازی «هیل بری» کمک می‌کند که از فرزندش محافظت کند.

«کریگ» آخرین بار در فیلم «شبح» از مجموعه «جیمز باند» دیده شده که چهارمین حضور پیاپی او را در نقش مامور 007 رقم زد و هنوز مشخص نیست آیا او مجددا بازی در این فیلم را خواهد پذیرفت یا فرد دیگری «جیمز باند» خواهد شد.

بر اساس اعلام ورایتی، این بازیگر انگلیسی هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم «logan lucky» به کارگرانی «استیون سودربرگ» است و قرارداد بازی در سریال 20 اپیزودی «پاکدامنی» را با شبکه «شوتایم» نیز امضاء کرده است.

منبع:ايسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید