Performancing Metrics

اجرای طرح پایش وعارضه یابی صنایع نیمه فعال وراکد دراستان کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 356330
تاریخ انتشار: 13 تیر 1395 - 03:35
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه از اجرای طرح پایش وعارضه یابی صنایع بحران زده و راکد در استان با همکاری گروه های جهادی خبر داد.

اتاق خبر:ابوذر انوری از اجرای طرح پایش و عارضه یابی صنایع در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را شناسایی و عارضه یابی صنایع بحران زده، نیمه فعال و راکد با اولویت صنایع مادر و اشتغال زا برای رفع موانع تولید و برگشت به چرخه تولید عنوان کرد.

انوری خاطر نشان کرد: این طرح بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی طراحی شده و بر اساس دستورالعمل اجرایی، پایش و عارضه یابی صنایع با همت مهندسین بسیجی نخبه سراسر استان و در قالب گروه های جهادی با همراهی مسئولین دولتی اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: این برنامه شامل دو مرحله آماده سازی و اجرا است که در مرحله آماده سازی طی فراخوان از مهندسین بسیجی داوطلب همکاری در طرح، از طریق کانون های بسیج مهندسین صنعتی شهرستان ها ثبت نام به عمل می آید.

انوری گفت: سازماندهی مهندسین بسیجی در گروه های تخصصی پایش، تشکیل ستاد پایش در سطح استان و با مسئولیت فرماندهی سپاه استان و جمعی از سازمان های اقشاری بسیج و ادارات و نهادهای مرتبط و آموزش گروه های جهادی از دیگر اقدامات این مرحله است.

وی افزود: در مرحله دوم طرح نیز بر اساس درخواست، پایش و عارضه یابی از سوی واحدهای صنعتی و بر اساس اطلاعات احصا شده از مبادی ذیربط به صورت عملی آغاز می شود.

انوری خاطر نشان کرد: در این مرحله از اجرای طرح، گروه های جهادی به صورت میدانی به محل اعزام شده و مشکلات صنایع بررسی و کاربرگ هر صنعت تکمیل و جهت بررسی به ستاد پایش ارسال می شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه اجرای کامل و شایسته این برنامه را منوط به همکاری و همراهی سازمان ها و نهادهای مرتبط دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح بتوان در سالی که مزین به «اقتاد مقاومتی، اقدام و عمل» است با اقدامی جهادگونه موانع بخش تولید را تسهیل کرده و از طریق شفاف سازی اطلاعات صنایع استان و با استفاده از روش های علمی و بهره گیری از توان متخصصان، دانشگاهیان، نخبگان و خبرگان صنعت، راه حل مناسب برای رفع مشکلات این حوزه در استان نشان داده شود.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید