Performancing Metrics

هنرمندان صنایع‌دستی زنجان عازم مسکو می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 356404
تاریخ انتشار: 13 تیر 1395 - 17:33
معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان:
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: سه نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان زنجان به منظور حضور در نمایشگاه عازم مسکو هستند.

اتاق خبر: محمود علی‌محمدی اظهار داشت: طی سه ماه گذشته یکی از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان زنجان در دو مورد از نمایشگاه‌های کشور چین حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه هنرمند زنجانی در دو نمایشگاه «شین زن» و «کون مینگ» حضور داشته است، تصریح کرد: محصولات صنایع‌دستی استان از جمله ملیله در این دو نمایشگاه عرضه شده است.

حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه مسکو

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سه نفر از هنرمندان استان زنجان به منظور حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی عازم کشور روسیه می‌شوند، اضافه کرد: این نمایشگاه در طول فصل تابستان برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه مذکور در شهر مسکو برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: محصولات مختلف صنایع‌دستی استان از جمله چاقو، مس، ملیله، چاروق و ... در نمایشگاه صنایع‌دستی مسکو توسط هنرمندان استان عرضه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در گرجستان

علیمحمدی با بیان اینکه نمایشگاهی نیز در حوزه صنایع‌دستی در کشور گرجستان برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه نیز بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی آبان‌ماه سال جاری برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم به منظور حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی کشور گرجستان نیز صورت می‌گیرد، بیان کرد: دنبال متقاضیان برای این حضور در این نمایشگاه نیز هستیم.

حضور هنرمندان زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی سوئیس

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه طی مهرماه سال جاری نمایشگاهی نیز در کشور سوئیس برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال متقاضی برای حضور در نمایشگاه سوئیس نیز هستیم، گفت: طی 6 ماه دوم سال جاری نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در نمایشگاه‌های مختلف حضور خواهیم داشت.

منبع: فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید