Performancing Metrics

نمایشگاه بین‌المللی صنایع آشپزخانه برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 356427
تاریخ انتشار: 13 تیر 1395 - 20:42
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

اتاق خبر: در این نمایشگاه بیش از ۲۴۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خودشان را به نمایش می‌گذارند. در کنار ۱۷۰ شرکت داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه، ۷۰ شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند نیز حضور دارند.

تعداد شرکت‌های خارجی و نیز فضای تحت پوشش بخش خارجی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۱۰۶ درصد رشد نشان می‌دهد. این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالایی (گروه کالاهای آشپزخانه، گروه کالاهای حمام، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) برپا خواهد شد و در آن انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی، انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم‌های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، انواع وسایل آشپزخانه تجهیزات عمل آوری غذا، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ، تجهیزات حمام؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي در جهت ارتقای كيفيت توليد، ايجاد ارتباط مستقيم و رو در رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان، تبادل فكر، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود این صنعت برگزار می شود.

برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیات خارجی و همچنین برگزار چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه بین المللی است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید