Performancing Metrics

انتشار تصاویر رنو آلاسکا پیش از رونمایی رسمی | اتاق خبر
کد خبر: 356458
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 01:31
رنو آلاسکا بر روی چرخ های ۲۱ اینچی سوار بوده و از نظر کیفیت با محصولات نیسان و مرسدس بنز قابل رقابت است. با وجود اینکه اطلاعات فنی از آن منتشر نشده اما احتمالا از موتور ون رنو ماستر بهره خواهد برد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از Autocar ، تصاویر زیر متعلق به رنو آلاسکا است که یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن در یک سایت یونانی منتشر شده است.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

تصاویر منتشر شده تایید کننده این مطلب است که ظاهر خودرو بسیار شبیه به نمونه کانسپت آن میباشد. آلاسکا که زودتر از سال آینده روانه بازار فروش نخواهد شد نخستین پیکاپ تولید رنو برای بازارهای جهانی است و معادل محصولات شرکت هایی مانند نیسان و مرسدس بنز میباشد (پیکاپ مرسدس در سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد). محصولات رنو و مرسدس هر دو شباهت هایی در طراحی با یکدیگر دارند که مشابه نیسان NP300 ناوارا میباشد. هرچند در مراحل نهایی طراحی و مهندسی هیچ یک از دو شرکت هویت طراحی خود را از دست نداده اند.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

کانپست یک تنی رنو آلاسکا بر روی چرخ های ۲۱ اینچی سوار بوده و از چراغ های تمام LED، رنگ ضد خش و تزیینات کرومکاری شده در طراحی بیرونی برخوردار است. درحالی که بی شک شاهد تغییراتی در نمونه نهایی خواهیم بود اما ظاهرا اکثر ویژگی ها در مدل تولید انبوه حفظ شده است.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

 با وجود طبیعت خودروهای باری، رنو اهمیت زیادی به رفاه وآسایش سرنشینان داده است. کیفیت بالای مواد به کار رفته در داخل کابین و فضای راحت برای پنج سرنشین تاییدی بر این ادعا است. یک دوربین نصب شده بر روی آینه های بغل به خوبی نقاط کور را برای راننده نمایش میدهد و در عین حال میتوانید کاور محفظه بار را نیز در صورت تمایل سفارش دهید.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

کانسپت آلاسکا از موتور دیزلی ۱۶۳ اسب بخاری ۲٫۳ لیتری توین توربو قدرت میگیرد که در واقع نمونه به کار رفته در ون ماستر میباشد و به احتمال زیاد در نمونه تولیدی هم استفاده خواهد شد. با وجود اینکه هنوز هیچ یک از مشخصات فنی آلاسکا منتشر نشده اما مصرف سوخت ترکیبی این موتور در ماستر ۵٫۸ لیتر در صد کیلومتر میباشد.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

در مراسم رونمایی از کانسپت آلاسکا در سال گذشته، لائورنز وندر آکر، مدیر طراحی رنو در خصوص این محصول گفت که به عنوان یک چالش طراحی من به آن عشق میورزم. شما میتوانید بازتاب شوق و حرارت ما در استودیوی طراحی را در ظاهر آلاسکا به عنوان یک پیکاپ بزرگ فرانسوی مشاهده کنید.

رنو آلاسکا

رنو آلاسکا

به عنوان طرحی که هیچگونه سابقه قبلی نداشته و اولین نسل محسوب میشد ما سعی کردیم رضایت مشتریان بالقوه آن را جلب کنیم. من از تمام تجربیات خود در تیم طراحی فورد استفاده کردم و به عنوان یکی از اعضای تیم طراحی آلاسکا باید بگویم این یکی از دوست داشتنی ترین تجربیات کاری من بود.

منبع: اخبار خودرو

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید