Performancing Metrics

جهان منتظر این خودروها است | اتاق خبر
کد خبر: 356460
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 01:59
خودرو های بسیاری قرار است از سوی خودرو سازان روانه بازار شوند اما در این بین سیزده خودرو وجود دارند که هر کدام برای هدفی تولید شده اند وهنوز نیامده مورد استقبال مردم قرار گرفته اند

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو، هر قدر بازار خودروی ایران بدون رقابت و بسیار محدود می باشد اما در سایر نقاط جهان رقابت به حدی است که افراد جامعه آن را در زندگی روزمره خود نیز احساس می کنند. رقابتی بسیار نزدیک که هزینه شکست در آن بسیار گران است و هر خودرو سازی نمی تواند در چنین میدانی حاضر شود. خودرو های بسیاری قرار است از سوی خودرو سازان روانه بازار شوند اما در این بین سیزده خودرو وجود دارند که هر کدام برای هدفی تولید شده اند وهنوز نیامده مورد استقبال مردم قرار گرفته اند تا جایی که بسیاری برای خرید خودرو دست نگه داشته اند تا صاحب یکی از این سیزده خودرو شوند.

تویوتا C-HR
امروزه خودرو های کراس اوور شهری از فروش خوبی بر خوردار هستند و تویوتا هم تصمیم دارد تا با C-HR وارد رقابت کراس اوور های کوچک شهری شود. C-HR خودرویی کوچکتر از مدل موفق RAV4 است که با وجود قیمتی ارزانتر و ظاهری زیبا می تواند با استقبال خوبی مواجه شود. نکته ای که باید به آن توجه کرد شباهت ظاهری مدل تولید شده با نمونه مفهومی C-HR می باشد.

۲۰۱۶-Toyota-C-HR-front-three-quarter-02

جیپ گرند چروکی SRT Track Hawk
از زمانی که خبر تولید این خودرو منتشر شده، بسیاری از علاقه مندان برای ورود گرند چروکی SRT به بازار لحظه شماری می کنند. دلیل این بی تابی ظاهری اصیل به همراه موتور ۸ سیلندر آن با قدرت فوق العاده ۷۰۷ اسب بخار می باشد. این خودرو می تواند به راحتی رقیبان قدرتمند خود در کلاس SUV را به چالش بکشد.

۲۰۱۴-Jeep-Grand-Cherokee-SRT-front-three-quarters-01

۲۰۱۴-Jeep-Grand-Cherokee-SRT-front-three-quarters-01

آلفا رومئو Stelvio
آلفا رومئو قصد دارد با Stelvio وارد دنیای SUV ها بشود. این خودرو ساز ایتالیایی می خواهد در اولین حضور خود پورشه ماکان و جگوار F-Pace را به چالش بکشد. برای همین آلفارومئو این خودرو را به موتور ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربو مجهز کرده است. همان موتوری که برای مدل Giulia استفاده می شود .

۲۰۰۳-Alfa-Romeo-Kamal-concept-front-three-quarter

هوندا سیویک Si
هوندا سیویک Si از قدیم به هندلینگ بی عیب و نقص و تعویض دنده دقیق در نمونه های مجهز به جعبه دنده دستی شهرت داشته. نسل دهم این خودرو قرار است اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی و در ابتدای ۲۰۱۷ عرضه شود. احتمال آن می رود که هوندا سیویک Si دچار تغییراتی در نیروی محرکه شود بطوری که قوانین بازی در کلاس خودرو های کامپکت اسپورتی را تغییر می دهد.

۲۰۱۵-Honda-Civic-Si-sedan-rear-side-view-in-gray

۲۰۱۵-Honda-Civic-Si-sedan-rear-side-view-in-gray

هیوندای جنسیس G70
جنسیس G70 با ظاهری وحشی و اغواگرایانه خود آمده است تا ب ام و سری ۳ را به چالشی بزرگ بکشد. به نظر می آید کره ای ها دیگر هراسی از بزرگان صنعت خودرو ندارند و به جایی رسیده اند که دیگر شمشیر را از رو می بندند. G70 به موتور شش سیلندر توربو مجهز خواهد شد و مدل هیبرید آن نیز در برنامه تولید قرار دارد.

Genesis-New-York-concept-side

Genesis-New-York-concept-side

تویوتا سوپرا
سوپرا نامی آشنا و افسانه ای برای علاقه مندان به خودرو های ژاپنی می باشد که در آن زمان به موشک زمین به زمین تویوتا هم معروف بود. این خودروی زیبا با همکاری مشترک ب ام و تولید خواهد شد و فعلا هیچ خبری از جزئیات آن وجود ندارد. طبق شنیده ها سوپرا با موتور شش سیلندر توربو شارژ به تولید خواهد رسید.

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

کیا GT
خودرویی ۴ درب با طراحی خاص که در موتو شوی ۲۰۱۱ فرانکفورت نمونه مفهومی آن به نمایش درآمده بود. انتظار می رود برای این خودرو از موتوری توربو شارژ به حجم ۳٫۳ لیتر و گیربکس ۸ سرعته استفاده شود. از رقبای کیا GT می توان به ب ام و سری ۵ و آئودی A7 اشاره کرد.

kia-gt-07

kia-gt-07

ب ام و Z5
تویوتا سوپرا و ب ام و Z5 ماحصل سرمایه گذاری تویوتا و ب ام و در خودرو های اسپرتی می باشند. این خودرو برای اولین بار با پوششی بسیار شدید در سوئد و درحال گذراندن تست سرما دیده شد. هنوز اطلاعات دقیقی از ظاهر و باطن Z5 منتشر نشده است ولی به نظر می آید که برای این خودرو از موتور چهار و شش سیلندر توربو استفاده شود.

BMW-Z5-front-three-quarters-view-2

BMW-Z5-front-three-quarters-view-2

آئودی TT RS
طبق اعلام کمپانی آئودی قرار است TT در نمونه RS خود از موتور جدیدی با قدرت ۳۹۴ اسب بخار به همراه گیربکس هفت سرعته استفاده کند. TT RS بصورت استاندارد از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده خواهد کرد.

Audi-TT-RS-roadster-front-three-quarters-02

Audi-TT-RS-roadster-front-three-quarters-02

شورولت کامارو Z 28
یکی از خودرو های سرعتی می باشد که حتما طوفانی در کلاس خود برپا خواهد کرد. اینطور که پیداست در مدل جدید کامارو دیگر خبری از گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته نخواهد بود و شورولت در نظر دارد این خودرو را به گیربکس جدید ۶ یا ۷ سرعته دستی تجهیز کند.

۲۰۱۷-Chevrolet-Camaro-ZL1-front-three-quarter-in-motion

۲۰۱۷-Chevrolet-Camaro-ZL1-front-three-quarter-in-motion

ولوو V90
ولوو با مدل V90 خود می خواهد جان تازه ای به حضور خود در بازار آمریکای شمالی ببخشد. V90 با موتور هیبریدی چهارسیلندر سوپر شارژ خود قادر است تا ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. ولو در این استیشن واگن از سیستم polit assis یا همان سامانه رانندگی نیمه مستقل استفاده کرده است.

۲۰۱۷-Volvo-V90-front-three-quarter-in-motion-04

۲۰۱۷-Volvo-V90-front-three-quarter-in-motion-04

جیپ رانگلر
نسل جدید رانگلر با موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری توربو شارژ از خانواده Hurricaneعرضه خواهد شد . به نظر نمی آید تغییرات زیادی را در این مدل جیپ شاهد باشیم اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم در نمایشگاه موتور شوی ۲۰۱۶ پاریس چه تغییراتی در ظاهر و باطن رانگلر رخ داده است.

۲۰۱۶-Jeep-Wrangler-Unlimited-Rubicon-Hard-Rock-front-three-quarter-in-motion-02-e1458933888472

۲۰۱۶-Jeep-Wrangler-Unlimited-Rubicon-Hard-Rock-front-three-quarter-in-motion-02-e1458933888472

هوندا سیویک Type R
برای اولین بار هوندا می خواهد این خودرو را در بازار آمریکای شمالی بفروش برساند. هوندا در این مدل از موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ VTEC استفاده کرده است که حداکثر قدرت آن معادل ۳۰۵ اسب بخار می باشد. با ورود Type R رقابت در میان اسپرت های کوچک بالا خواهد گرفت. البته توانایی های این هوندا به حدی است که بتواند با خودرو های سرسخت تر رقابت کند.

۲۰۱۵-Honda-Civic-Type-R-Euro-Spec-04

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید