Performancing Metrics

تعویض و اصلاح ۷۴۶ دستگاه کنتور آنالوگ به دیجیتال در همدان | اتاق خبر
کد خبر: 356515
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 09:42
مدیر امور یک برق همدان از تعویض و اصلاح ۷۴۶ دستگاه کنتور معیوب آنالوگ به کنتور دیجیتال طی سال گذشته خبر داد.

اتاق خبر: شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه تامین برق پایدار و مطمئن برای متقاضیان جدید مستلزم فراهم آوردن شرایط فنی و توسعه و احداث شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط است، اظهار داشت: در این راستا طی سال گذشته ۱۱ دستگاه پست هوایی و زمینی جدید در مجموع با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوولت آمپر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ دستگاه پست هوایی جدید با مجموع یک هزار و ۵۰۰ کیلوولت آمپر و یک دستگاه پست زمینی با ظرفیت یک هزار کیلوولت آمپر وارد مدار و بهره برداری شد.

مدیر امور یک برق همدان با اشاره به بهره مندی ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید از نعمت برق گفت: تلاش بر این است که علاوه بر فروش انشعاب جدید نقاط ضعف احتمالی نیز تقویت شود که در این راستا ۳۰۰ فقره ضعف ولتاژ گزارش شده با استفاده از تعدیل بار فیدرها و انجام مانور و نصب ترانس جدید و کوتاه کردن مسیر شبکه تقویت شد.

وی ادامه داد: برای سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا هرچه سریع‌تر طرح‌های باقی مانده اجرایی شوند.

جمشیدی اظهار داشت: همچنین برای ارتقاء کیفیت ساختمانی و بالا بردن ضریب ایمنی ۱۲ باب ساختمان پست زمینی این امور با هزینه‌ای بالغ بر ۴۳۰ میلیون ریال مرمت و بهینه سازی شد که این امر باعث افزایش پایداری پست های توزیع و رضایت مردم شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات اجرایی در سال گذشته تعویض و اصلاح ۷۴۶ دستگاه کنتور معیوب آنالوگ به کنتور دیجیتال بوده است.

مدیر امور یک برق همدان با بیان اینکه از محل اصلاح و بهینه های کنتور های تعویضی ۱۳۳ هزار و ۳۰۵ کیلووات از پرت انرژی جلوگیری شده است، گفت: ۶۶۲ انشعاب جدید نیز در سال گذشته به متقاضیان برق مریانج واگذار و نصب شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید