Performancing Metrics

احداث راه‌های اصلی شادگان انجام می شود | اتاق خبر
کد خبر: 356534
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 10:02
فرماندار شادگان گفت: احداث راه‌های اصلی شهرستان به مساحت ۱۰۰ کیلومتر به انجام خواهد رسید.

اتاق خبر: بهروز فرج اللهی ، با اشاره به وضعیت و مشکلات راههای روستایی و شهری و پل های ارتباطی این شهرستان اظهار کرد: وضعیت راه های مواصلاتی بیشتر مناطق روستایی و شهری این شهرستان بسیار نامناسب و بحرانی است و مردم با مشکلات زیادی در خصوص راه مواجه هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با عنایت و توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی در جهت برطرف کردن این مشکلات توجه خاصی انجام شود.

فرماندار شادگان در ادامه، از احداث راه های اصلی در سه  نقطه شادگان ـ دارخوین ، خور دورق ـ شادگان و جاده کمربندی خبر داد و گفت: طبق اولویت بندی، به مساحت ۱۰۰ کیلومتر ساخت وساز راههای اصلی شهرستان به انجام خواهد رسید.

فرج الهی همچنین به مشکلات پل های ارتباطی رودخانه های عبودی، جهانگیری و خروسی اشاره کرد و افزود: به علت قدیمی بودن، این پل ها نیاز به ساخت وساز مجدد دارند و با توجه به بالا بردن تردد ماشین های سنگین از پل ارتش و کم عرض بودن، این پل جوابگوی این بار ترافیکی ندارد و امیدواریم که پل دیگری نصب شود.

وی در پایان، بر تسریع در روند تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: از مسئولان کشوری و استانی انتظار می رود در راستای برطرف کردن و تکمیل این پروژه اقدامات مثبتی اتخاذ شود که هم رضایت مردم را جلب کنیم و هم پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید