Performancing Metrics

پذیرش و اسکان مسافران تابستانی در آموزش و پرورش کردستان آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 356644
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 15:14
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از تجهیز مدارس برای اسکان و پذیرایی از مسافران و مهمانان این استان در ایام تابستان خبر داد.

اتاق خبر:رشید قربانی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی بعد از پایان ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: مراکز پذیرش و اسکان مسافران و مهمانان تابستانی در استان کردستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان کردستان در این زمینه بیان کرد: آماده سازی و تجهیز ۱۳۴ مدرسه با ۹۹۸ کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان تابستانی در استان کردستان صورت گرفته و هم اکنون این مراکز آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: تعداد ۱۷ مرکز پذیرش به منظور خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است.

قربانی بیان کرد: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در مراکز آموزش و پرورش استان کردستان تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی است، اظهار داشت: تعداد ۴۱۸ نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی می باشند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید