Performancing Metrics

۷جایگاه عرضه سوخت تا پایان سال جاری در استان مرکزی افتتاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 356645
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 15:19
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه سوخت در استان مرکزی وجود دارد که با افتتاح هفت جایگاه دیگر تا پایان سال جاری، به ۹۰ مورد افزایش خواهد یافت.

اتاق خبر: کرامت ویس کرمی در حاشیه آیین افتتاح دومین جایگاه سوخت شهر محلات اظهار داشت:  ۸۲ جایگاه عرضه سوخت در استان مرکزی وجود دارد و هشت جایگاه دیگر با پیشرفت ۷۰ درصدی، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع تا پایان سال ۱۳۹۵ را به ۹۰ جایگاه می رساند.

وی افزود: یک جایگاه عرضه CNG نیز طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از آن تعداد جایگاه های عرضه سوخت CNG استان مرکزی به ۶۲ جایگاه خواهد رسید که وضعیت مطلوبی از نظر تعداد جایگاه های عرضه سوخت و پراکندگی آن ها در سطح استان است.

افتتاح دومین جایگاه عرضه سوخت شهر محلات

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی بیان داشت: دومین جایگاه عرضه سوخت مایع شهر محلات، با ۲۵میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

وی گفت: به دلیل وجود یک جایگاه سوخت در شهر محلات، نگرانی هایی در زمینه احتمال بروز نقص فنی و ایجاد مشکل در عرضه بنزین و گازوئیل در داخل شهر وجود داشت که با افتتاح جایگاه جدید این مشکلات مرتفع می شود.

ویس کرمی افزود: علاوه بر این، ورود کامیون های سنگین و دیزلی در جایگاه سوخت داخلی شهر محلات،  مشکلات ترافیکی ایجاد می کرد که با درخواست شهرداری محلات مبنی بر احداث جایگاه دوم عرضه سوخت موافقت شده و این جایگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: این جایگاه سوخت به عنوان یکی از جایگاه های پیشرفته و مدرن استان مرکزی با سرمایه گذاری ۲۵میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و امکان عرضه بنزین معمولی، بنزین سوپر و گازوئیل در این جایگاه وجود دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی افزود: این مکان جایگاه اصلی عرضه سوخت در شهر محلات تبدیل می شود که در کنار عرضه بنزین و گازوئیل در آن، گاز CNG نیز به مردم عرضه می شود و علاوه بر مردم محلات، خودروهای عبوری نیز می توانند در این مکان اقدام به سوخت گیری کنند.

ویس کرمی تصریح کرد: کامیون ها و وسایل سنگین دیزلی که تا قبل از احداث این جایگاه وارد شهر می شدند با توجه به سیاست ها و برنامه ریزی فرمانداری و شورای ترافیک شهرستان، برای سوخت گیری وارد شهر نخواهند شد و یا برای ورود به جایگاه داخل شهر با محدودیت های ترافیکی روبرو می شوند.

وی افزود: امکان کشش عرضه بنزین سوپر در هر دو جایگاه وجود نخواهد داشت و این کار مقرون به صرفه نیست و با توجه به کم بودن مصرف بنزین سوپر در شهرهای کوچک، بنزین سوپر فقط در جایگاه جدید عرضه خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: نازل های عرضه گازوئیل در جایگاه داخل شهر می توانند به نازل های عرضه بنزین معمولی تبدیل شوند یا اینکه به وسایل نقلیه سبُک دیزلی، گازوئیل عرضه شود که این مساله به سیاست های مسئولان شهرستان بستگی دارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید