Performancing Metrics

امام جمعه قزوین انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت | اتاق خبر
کد خبر: 356647
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 15:29
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با صدور پیام‌هایی جداگانه، انتصاب سردار سرلشکر باقری به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرلشکر فیروزآبادی را به عنوان مشاور نظامی تبریک گفت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین با صدور پیامی انتصاب سردار سرلشکر محمد حسین باقری را به سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

در این پیام خطاب به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: با کمال مسرّت، انتصاب جناب‌عالی را به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که نشان‌دهنده اعتماد و نگاه ویژه فرمانده محترم کل قوا به شماست تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای جناب‌عالی که همواره در عرصه‌های مختلف نظامی و امنیتی یار و  یاور رهبر معظم انقلاب بوده‌اید، در این سنگر حساس و خطیر، طلب توفیق و سلامتی توأم با عمل انقلابی می‌نمایم.

همچنین آیت‌الله عابدینی با صدور پیامی با تشکر از خدمات سرلشکر فیروزآبادی، انتصاب وی به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا را تبریک گفت.

در این پیام خطاب به سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی آمده است: ضمن عرض خدا قوت و قدردانی از زحمات چندین ساله جناب‌عالی در فرماندهی و مدیریت مقتدرانه نیروهای مسلح، انتصاب شما را به عنوان مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از قادر متعال برای جناب‌عالی توفیق و سلامتی مسئلت دارم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید