Performancing Metrics

برگزیت تاثیر چندانی بر فعالیت‌های جنرال موتورز در آمریکا ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 356769
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 09:27
اقتصاددان ارشد جنرال موتورز اعلام کرد برآورد تاثیر رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا(برگزیت) بر شرکت جنرال موتورز بسیار زود است، اما این رای احتمالا تاثیر چندانی بر فعالیت‌های این شرکت در آمریکا نخواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ،اقتصاددان ارشد جنرال موتورز اعلام کرد برآورد تاثیر رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا(برگزیت) بر شرکت جنرال موتورز بسیار زود است، اما این رای احتمالا تاثیر چندانی بر فعالیت‌های این شرکت در آمریکا نخواهد داشت.

به گزارش رویترز، مصطفی موهاطارم، اقتصاددان ارشد جنرال موتورز، می‌گوید تاثیری که این رای بر صنعت خودرو آمریکا می‌گذارد مثبت خواهد بود، زیرا این احتمال وجود دارد که فدرال‌رزرو آمریکا برای مدت طولانی‌تری نرخ بهره را پایین نگه دارد. این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی نرخ بهره را دست‌کم ۲۰ درصد افزایش دهد. اگر بریتانیا در اتحادیه اروپا باقی می‌ماند این افزایش نرخ بهره احتمالا در ماه ژوئیه یا سپتامبر رخ می‌داد. جنرال موتورز در بریتانیا دو کارخانه مونتاژ دارد که به گفته موهاطارم نزدیک به ظرفیت خود کار می‌کنند، اما اگر شرایط اقتصادی مناسب باشد، جنرال موتورز می‌تواند ظرفیت این کارخانه‌ها را افزایش دهد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید