Performancing Metrics

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم | اتاق خبر
کد خبر: 356854
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 23:34
وریا غفوری:
مدافع ـ هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید پیش از این که قراردادش را با این تیم به ثبت برساند از پرسپولیس پیشنهاد داشته است.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، وریا غفوری پس از ثبت عقد قراردادش با تیم فوتبال استقلال درباره حواشی که چند روز قبل پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس به وجود آمده بود، اظهار کرد: همه این مسائل حاشیه بود و چیز مهمی نبود. من یکسری مشکلات خانوادگی داشتم که حل شد و به همین دلیل امروز آمدم قراردادم را ثبت کردم. البته پرسپولیس با توجه به این که در سمت راست تیمشان مشکلاتی داشتند، به من پیشنهاداتی داده بودند ولی با توجه به این که من تیمم را انتخاب کرده بودم و قرارداد امضا کرده بودم امروز آمدم قراردادم را با استقلال ثبت کردم. دوست داشتم امسال در خدمت استقلال باشم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

وی درباره وضعیت استقلال هم گفت:  این تیم از نظر کادر و مربیگری تغییرات عمده‌ای داشته است و به همین دلیل امسال شرایط با سال قبل متفاوت است و باید سعی کنیم استقلال رویایی را بسازیم.

غفوری همچنین درباره این شایعه که منصوریان در اردوی تیم ‌ملی به وی پیشنهاد داده است تا به استقلال برود هم خاطر نشان کرد: واقعا این گونه نبوده است که یک مربی به اردوی تیم ‌ملی بیاید و برای خود بازیکن جذب کند. مربیان اردوی تیم ‌ملی می‌آیند که آقای کارلوس کی‌روش را ببیند. فکر می‌کنم مذاکره با بازیکنان در تیم ‌ملی غیر حرفه‌ای است. برای من که این گونه نبود و کی‌روش هم هیچ نقشی در تصمیم گیری من نداشت و من خودم تصمیم گرفتم که به استقلال بیایم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید