Performancing Metrics

سوپرجام در اصفهان برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 356858
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 23:54
ذوب‌آهن هزینه سفر استقلال خوزستان را متقبل شد
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه ذوب آهن هزینه اسکان ما را پذیرفت و قرار است سوپر جام در اصفهان برگزار شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی پورکیانی در خصوص برگزاری سوپرجام در اصفهان، اظهارکرد: با هماهنگی خودمان قرار شد که تیم ذوب آهن، هزینه اسکان ما را تقبل کند و این بازی با توجه به هوای مساعد اصفهان، در این استان برگزار می‌شود. این موضوع حتمی شده است و این بازی سی ام یا سی و یکم تیرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص شرایط پیوستن عباس بوعذار، بازیکن نفت تهران که در تمرینات این تیم نیز شرکت کرده بود هم گفت: بوعذار رفته تا از باشگاهش رضایت بگیرد و اگر به این صورت شود، بازیکن تیم ما است. خود بوعذار نیز بسیار علاقه مند است که امسال برای ما بازی کند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه شرایط این تیم را فوق العاده دانست و عنوان کرد: تیم در اهواز بسیار خوب تمرین می کند و فردا (دوشنبه) نیز یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می کنیم.

وی افزود: پس از پایان تمرینات مان در اهواز، از ۱۸ تا ۲۴ تیر ماه در تهران اردو خواهیم زد و در این اردو بیشتر انجام بازی‌های دوستانه مدنظر است.

پورکیانی با بیان این که با اقتدار وارد مسابقات لیگ خواهیم شد، خاطر نشان کرد: با توجه به خوب بودن شرایط تیم، در فصل پیش رو نیز می توانیم باز هم نتایج سال گذشته را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره چه زمانی گلر برزیلی خواهد رسید؟ خاطر نشان  کرد: احتمالا این بازیکن تا روز جمعه هفته جاری به ما اضافه خواهد شد. به هر حال اقداماتی از جمله نامه‌نگاری زمان بر است و باید انجام شوند، ولی به طور حتم او به ایران می آید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید