Performancing Metrics

ساماندهی سد آناهیتا اولویت اصلی مسوولان کنگاوردر سفر رییس جمهوری است | اتاق خبر
کد خبر: 356889
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 02:36
معاون فرماندار کنگاور گفت: با توجه به مشکلات کم آبی در سال های اخیر، ساماندهی سد آناهیتا اولویت اصلی ما در سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه است.

اتاق خبر - حجت اله امیری روز یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از آب کنگاور با بیان اینکه دغدغه اصلی ما کمبود منابع آبی است، اظهار کرد: اولین مطالبه ما از ریاست جمهوری تکمیل کردن سد آناهیتا و تخصیص اعتبارات لازم است.
وی افزود: از آنجایی که از سرشاخه های رودخانه کرخه هستیم هرچقدر که به جلو برویم مشکل آبی بیشتری احساس می کنیم و با توجه به اینکه دشت کنگاور جزء دشت های ممنوعه استان کرمانشاه است می طلبد نظارت ها در این بخش بیشتر شود.
امیری با انتقاد از کاشت برنج در روستاهای کنگاور گفت: با افرادی که اقدام به کشت برنج کنند برخورد می شود.
رئیس اداره امور آب کنگاور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه یک هزار و 200 دستگاه کنتور هوشمند به استان کرمانشاه اختصاص یافته، افزود: با توجه به دشت ممنوعه کنگاور حداقل 200 دستگاه کنتور هوشمند به این شهرستان اختصاص می یابد که براساس برنامه زمانبندی تا پایان سال بر روی چاه های آب نصب خواهد شد.
محمود طاهرآبادی؛ از بستن 40 حلقه چاه غیرمجاز تا پایان سال خبر داد و افزود: اصلاح و رسیدگی به 75 پرونده میزان برداشت آب نیز در دستور کار قرار دارد.
شهرستان کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در شرق کرمانشاه قرار دارد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید