Performancing Metrics

بیش از ۵ هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان خط کشی شد | اتاق خبر
کد خبر: 357038
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 10:48
رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۵۰ کیلومتر خط اسپری گرم در آزادراه ها و ۵ هزار کیلومتر خط سرد بر رویه‌های جدید آسفالتی و تجدید خط کشی اجرا شده است.

اتاق خبر: احمد صفری محمدی، عملیات اجرای خط کشی گرم وسرد محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار داشت: انجام عملیات خط کشی راه های استان اصفهان با هدف ارتقاء ایمنی حمل ونقل و تسهیل در رفت وآمد وسایل نقلیه انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: خط کشی راه ها از جمله علائم افقی راه ها محسوب می‌شود که به عنوان مکمل علائم عمودی در سطح محورها به منظور تنظیم حرکت وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و قابل روئیت کردن سطح جاده به ویژه در شب و با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد ترسیم می‌شود.

وی به محورهایی که عملیات خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این عملیات در سطح بزرگراه‌های استان از قبیل بزرگراه آزادگان، بزرگراه اصفهان – نایین – اردکان و بالعکس و محور سمیرم - شهرضا و اصفهان – شهرضا – آباده و در سطح راه های روستایی با هدف گردشگری از جمله ابیانه – نطنز ، مصر- خوروبیابانک و راه های روستایی شهرستان های فریدونشهر، فریدن و سمیرم و در راه های اصلی تیران – سامان، خور- طبس، اصفهان- اردستان و چوپانان -اردکان انجام شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید