Performancing Metrics

قرارداد منصوریان مشکلی ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 357116
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 16:41
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره زمان جابه‌جایی بازیکنان، قرارداد پرویز مظلومی و ماجرای رامین رضاییان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مصطفی شهبازی در پاسخ به این سوال که زمان نقل و انتقالات داخلی و خارجی فوتبال ایران چه روزی به پایان می‌رسد اظهار کرد: ما در این فصل نقل و انتقالات داخلی و خارجی را یکی کردیم و در حالی که ۹ شهریور نقل و انتقالات اروپا تمام می‌شود برای اینکه تیم‌ها بتوانند بازیکنان مد نظر خود را از جمله بازیکنان پس مانده اروپایی که هیچ تیمی آن‌ها را جذب نکرده را به خدمت بگیرند، ما زمان نقل و انتقالات خود را ۱۵ شهریور گذاشته‌ایم. یعنی نقل و انتقالات فوتبال ایران ۸۴ روز است و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که این تعداد روز را به عنوان فصل نقل و انتقالات در نظر بگیرد. یعنی ما حداکثر زمان ممکن را برای نقل و انتقالات در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان تعیین شده جهت نقل و انتقالات شامل بازیکنان داخلی هم می‌شود و اینکه آیا بر فرض مثال اگر فردی مثل مهدی رحمتی که قرارداد با استقلال دارد هم می‌تواند تیمش را تا ۱۵ شهریور مجددا عوض کند، اظهار کرد: بله این نقل و انتقالات تا ۱۵ شهریور است و فرقی بین بازیکن داخلی و خارجی وجود ندارد اما درباره بخش دوم سوالتان باید بگویم، با فرض اینکه فردی مثل مهدی رحمتی با وجود قرارداد داشته می‌تواند به تیمی دیگر برود باید بگویم که بله. حتی فردی مثل رحمتی با وجود قرارداد می‌تواند تا ۱۵ شهریور و با گذشت حتی دو، سه هفته از لیگ و حتی با وجود بازی کردن در آن دو، سه بازی در صورتی که بخواهد قراردادش را با استقلال فسخ کند یا از این تیم جدا شود، می‌تواند به تیمی دیگر برود. طبق قانون فیفا هر بازیکن در طول فصل می‌تواند با سه تیم قرارداد امضا کند و برای دو تیم به میدان برود.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قرارداد منصوریان و مظلومی بیان کرد: من این را قبلا گفته‌ام که در بحث سرمربی محدودیت زمانی مطرح نیست. هر باشگاه می‌تواند به محض قطع همکاری با یک مربی، مربی دیگری را انتخاب کند. البته آقای مظلومی برای گرفتن حق و حقوقش می‌تواند از طریق کمیته انضباطی اقدام کند. در کل مشکلی برای قرارداد آقای منصوریان وجود ندارد.

شهبازی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره رامین رضاییان و ماجرایش با پرسپولیس گفت: قرارداد بازیکن در کجا امضا می‌شود؟ مشخصا در باشگاه این قرارداد امضا خواهد شد. طبیعتا فسخش هم باید آنجا باشد. اما مسئله اینجاست که سازمان لیگ بر اساس مفاد قرارداد می‌تواند با درخواست یکی از طرفین قرارداد را فسخ کند و اطلاعات آن را به طرف مقابل ارائه دهد. یعنی مثلا باشگاه یک طرفه با بازیکن فسخ می‌کند و سازمان لیگ اطلاعات این فسخ را به بازیکن می‌دهد. حالا اگر مستنداتی بازیکن یا باشگاه در این ماجراها داشته باشند، آن را به کمیته انضباطی می‌برند و اقامه دعوا می‌کنند. وظیفه ما تنها اطلاع دادن به طرف مقابل از فسخ رخ داده است. اینکه آیا ادعای بازیکن یا باشگاه صحت دارد یا نه را وقتی طرف مقابل به کمیته انضباطی کشاند مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید