Performancing Metrics

پیگیری ویژه طرح هبه | اتاق خبر
کد خبر: 357225
تاریخ انتشار: 16 تیر 1395 - 00:49
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: یکی از اقدامات ما بعد از شناسایی پلاک‌های فقیر، تامین جهیزیه برای نوعروس‌هاست.

اتاق خبر: فرزاد هوشیار با بیان این نکته که در تهران بیش از ۴۰ هزار پلاک فقیر شناسایی کردیم، گفت: سعی کردیم که کارگروه های توانمندسازی و کارآفرینی در کلنی های فقر بزنیم خصوصا با محوریت زنان خانواده.

وی تاکید کرد: بحث بانوان و توانمندسازی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. طوری که یکی از اقدامات ما بعد از شناسایی پلاک‌های فقیر، جدا از توانمندسازی بانوان، بحث تامین جهیزیه برای نوعروسان و تاکید بر ازدواج است.

وی با تاکید بر این موضوع که ما در این زمینه بسته‌هایی را نیز طراحی کرده‌ایم، افزود: ضمن اینکه ما بحث هبه را نیز پیگیری می‌کنیم. این طرح با هدف مشارکت معنوی شهروندان مبنی بر حمایت از خانواده های بی بضاعت تعریف و طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: جهیزیه با دو پروتکل تهیه می‌شود، یکی از طریق هبه و دیگری از طریق کمک‌های نقدی مردم به مجموعه یا موسسات خیریه.

هوشیار گفت: بر اساس طرح هبه وسایل بلااستفاده شهروندان از منزل آنان جمع آوری و پس از تعمیر و بازسازی به  خانواده های کم بضاعت اهدا می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: بحث ازدواج و از پیش پا برداشتن مسائل آن موضوع مهمی است که باید همه خیرین با توجه به اهمیت آن در این حوزه ورود کنند.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید