Performancing Metrics

ظرفیت دهیاران در تقویت طرح‌های گردشگری روستاهای مازندران به‌کارگیری شود | اتاق خبر
کد خبر: 357340
تاریخ انتشار: 16 تیر 1395 - 12:13
فرماندار میاندورود با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های توسعه ای در روستاها گفت: دهیاران در تقویت طرح‌های گردشگری روستاها اقدام کنند.

ارسطو قادری امروز در مراسم روز دهیار با حضور دهیاری‌های بخش مرکزی در مجتمع گردشگری ماهان اظهار داشت: رمضان ماه سعادت و ستون فقرات ماه‌های دیگر بوده که امیدواریم خداوند ما را از فضیلت‌های این ماه بهره مند کند.

وی افزود: دهیاران نقش مهمی در توسعه و اجرای طرح‌های مرتبط در روستا دارند و همه مسئولان قدردان زحمات آنان هستند.

قادری تصریح کرد: عدالت، توسعه و توازن باید سرلوحه فعالیت ما باشد و در کارها از محدودیت‌ها نهراسیم بلکه برای پیشرفت در امورات باید صبور بود.

وی بیان داشت: امروزه برخلاف تمام کاستی‌ها موفقیت‌های زیادی در مناطق مختلف به ویژه روستاها صورت گرفت که در ادامه کار باید از حاشیه دوری کرده و تنها به اجرای وظایف و کار بیندیشیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه طرح‌های هادی در روستاها در حال اجرا است گفت: در بحث گردشگری نیز باید هر روستا یک طرح معرفی کنند.

بخشدار مرکزی میاندورود نیز گفت: دهیاران حامیان عرصه‌های ملی و یاری‌گر مسئولان در توسعه و آبادانی روستاها هستند که باید با امید به آینده با همدلی و وحدت جهت توسعه روستاها و منطقه گام برداشت.

حجر عسگری افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما امیدواریم که به همت و تلاش مسئولان کشور مسائل و مشکلات مناطق محروم رفع و روستاها نیز روز به روز به سوی آبادانی هر چه بیشتر بروند.

منبع:تسنیم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید