Performancing Metrics

رفع مانع از 28 واحد صنعتی و تولیدی در البرز | اتاق خبر
کد خبر: 357352
تاریخ انتشار: 16 تیر 1395 - 13:47
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز از رفع مانع 28 واحد صنعتی و تولیدی دراین استان خبرداد.

اتاق خبر:عبادالله کامکار روز سه شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده تا بتوانند با برخورداری ازتسهیلات، اشتغال و تولید را در استان رونق بخشند.
وی ادامه داد: با اینکه تعداد این پرونده‌های معرفی‌شده مطلوب و مناسب بوده اما انتظار می‌رود به منظور اینکه شاهد بهره‌مندی این طرح‌ها و واحدهای از تسهیلات باشیم مسئولان دستگاه‌های مرتبط در سطح استان شرایط این واحدها را تا رسیدن به نتیجه مشخص و مطلوب پیگیری کنند تا شاهد عملیاتی شدن تصمیمات در این حوزه باشیم.
معاون امور اقتصادی و مطالعات منطقه ای استانداری البرز گفت: نظارت بر اجرای مصوبه های کارگروه رفع موانع تولید استان و اعلام آن برای افکاری عمومی ضروری است.
وی افزود: نشست کارگروه رفع موانع تولید استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از واحدهای تولیدی طبق روال هر هفته برگزار می شود.
کامکار تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی تلاش گسترده ای برای رونق تولید می کنند اما صنعتگران نیز باید به اندازه کافی پای کار باشند.
وی خاطرنشان کرد: برای نظارت بر میزان اجرای مصوبه ها و خروجی نهایی این مصوبه ها کارگروهی با حضور نماینده های استانداری ، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی البرز تشکیل شود.
معاون امور اقتصادی و مطالعات منطقه ای استانداری البرز با بیان اینکه ستاد تسهیل استان از ستادهای بسیار فعال کشور است گفت: باید خروجی این نشست ها نیز رضایت بخش باشد.
در این نشست مشکلات 4 واحد تولیدی استان البرز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید