Performancing Metrics

رمز نمونه بودن سردار سلیمانی گذارندن عمرش در راه دین است | اتاق خبر
کد خبر: 357469
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 00:52
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: رمز اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در کشور ما به عنوان انسان نمونه و کم نظیر مطرح است این است که وی عمر شریفش را در راه دین و اسلام گذرانده است.

به گزارش اتاق خبر، آیت الله سید یحیی جعفری روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید فطر شهر کرمان از سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دلیل زحمات و از خودگذشتگی وی قدردانی کرد و افزود: موفقیت بیش از پیش این سردار عزیز را از خداوند بزرگ خواهانیم.
وی اظهار کرد: سردار سلیمانی در تمام دوران حیاتش با خطر جدی مواجه بوده اما خدا وی را برای اسلام و مسلمین نگه داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با اشاره به اهمیت توسعه مصلای شهر کرمان افزود: بدون کمک مسئولان نمی توانیم مصلا را توسعه دهیم.
وی تاکید کرد: توسعه مصلا مرهون خدمات و کمک های مردمی است.
وی از استاندار سخت کوش و ارزشمند کرمان، معاونان وی، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و آحاد مختلف مردم نیز تشکر کرد.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر روایتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) مبنی بر اینکه اگر خصلت تقوا در فردی به طور کامل وجود داشته باشد دنیا و آخرت از او اطاعت می کند، اظهار کرد: فردی که می خواهد عزیزترین مردم باشد باید تقوا پیشه کند.
وی با ذکر روایتی دیگر از پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: کسی که با داشتن همه امکانات می تواند دنبال شهوات برود اما عفاف به خرج می دهد و خودش را نگه می دارد و دنبال هوا و هوس نمی رود اجرش از مجاهد و شهید در راه خدا کمتر نخواهد بود.
وی تاکید کرد: جوانان بدانند اگر در دوران جوانی و نوجوانی خودشان را حفظ کنند خداوند چه اجر و مقام عظیمی به آنها می دهد.
آیت الله جعفری همچنین به مسئله مهم حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: امیدواریم زنان به مسئله حجاب و عفاف توجه بیشتری کنند و این مهم را مورد عنایت قرار دهند.

منبع: ایرنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید