Performancing Metrics

محورهای ساوه میزبان ۱۱سانحه رانندگی | اتاق خبر
کد خبر: 357606
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 12:39
همزمان با آغاز تعطیلات عید فطر و افزایش تردد در مسیرهای مواصلاتی، محورهای شهرستان ساوه طی شب گذشته تا امروز، وقوع یازده سانحه رانندگی را شاهد بودند که از این سوانح یک کشته برجای ماند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، عباس خیراندیش، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: ۲۴ مصدوم و یک فوتی حاصل یازده مورد تصادف در محور های ساوه طی شب گذشته تا امروز بود.

وی افزود: از ساعت ۲۰ شب سه شنبه تا ساعت هشت صبح امروز، یازده مورد تصادف در محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه موجب مصدومیت ۲۴ نفر و فوت یک نفر شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان داشت: برای امداد رسانی به مصدومین سیزده آمبولانس از ۱۱۵ و یک آمبولانس از هلال احمر به محل های حادثه اعزام شدند و تکنسین های اعزامی بعد از انجام اقدامات اولیه امدادی و درمانی، ۱۰مصدوم را به بیمارستان شهید مدرس، سه مصدوم را به بیمارستان شهید چمران ساوه و ۱۱مصدوم را به بیمارستان شهدای آسیابک منتقل کردند.

خیراندیش افزود: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را به وجود می آورد و مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی از سوی مسافران، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید