Performancing Metrics

مرزبانان شهید خراسان شمالی هفته آینده تشییع می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 357662
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 20:46
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: پیکر مطهر دو مرزبان خراسان شمالی که روز گذشته در درگیری با گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند، اوایل هفته آینده تشییع می‌شود.

اتاق خبر: حجت‌الاسلام تقی عزیزی افزود: پیکر مطهر سربازان شهید رضا ایرانی از روستای لنگر شهرستان مانه و سملقان و شهید جواد ترکی از روستای اوغاز شیروان که روز عید سعید فطر در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان و در درگیری با اشرار و گروهک‌های تروریستی به فیض شهادت نائل آمدند، احتمالا صبح یکشنبه هفته آینده تشییع خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از تصمیم‌گیری نهایی برای زمان دقیق تشییع، مراتب برای اطلاع مردم شهیدپرور استان به‌منظور شرکت در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک و مطهر این شهیدان، از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی، چهار نفر از مرزبانان غیور کشورمان روز گذشته در درگیری مسلحانه با چند تیم از گروهک‌های تروریستی که قصد ورود به کشورمان از مرز جکیگور سیستان و بلوچستان را داشتند، به فیض عظیم شهادت نائل آمدند که دو نفر از آنان از اهالی خراسان شمالی هستند.

دو سال قبل نیز یکی از سربازان مرزبان این استان به نام رامین خرمی که از سوی گروهک‌های تروریستی ربوده‌شده بود، پس از یک ماه اسارت آزاد شد.

مرزبانی خراسان شمالی تاکنون هفت شهید را در دفاع از مرزهای کشور تقدیم نظام اسلامی کرده است.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید