Performancing Metrics

۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان تهران مصوب شد | اتاق خبر
کد خبر: 357675
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 22:28
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:تاکنون حدود ۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران مصوب شده است.

اتاق خبر: نعمت الله ترکی اظهار داشت:  در حال حاضر، استان تهران در حال تهیه برنامه میان مدت پنج ساله است تا در خصوص مسائل اساسی از جمله منابع آبی استان تهران و مصرف بهینه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، شرب و بهداشت و درمان برنامه های جامعی طراحی شود.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های استان تهران، تأمین زیر ساخت های اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا تمامی برنامه ها، فعالیت ها و پروژه های برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت و به منظور کمک به فعالیت واحدهای صنعتی، فعالیت ۱۷ هزار واحد صنعتی استان تهران مورد راستی آزمایی قرار گرفته و مشکلات شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی نیز بررسی می شود.

ترکی گفت: تاکنون حدود ۹۰ پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین از تهیه سند آمایش استان و کشور و رایزنی با سرمایه گذاران خارجی خبر داد.

وی از مدیران قرچک خواست پروژه های نیمه کاره ای که قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند، با هماهنگی فرمانداری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی شوند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید