Performancing Metrics

صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به فینال قهرمانی نوجوانان آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 357703
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 18:14
۵ نماینده کشتی آزاد و فرنگی ایران به دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راه پیدا کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در جریان نخستین روز از رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در شهر تایچونگ كشور چین تایپه، تمامی نمایندگان ایران در ۳ وزن کشتی فرنگی و ۲ وزن کشتی آزاد راهی دیدار نهایی شدند.

مسابقات روز نخست در اوزان 42،46 و 50 کشتی فرنگی و اوزان 85 و 100کیلو کشتی آزاد برگزار شد و کشتی‌گیران ایران با پیروزی مقابل رقبای خود به ديدار فینال راه پیدا کردند.

در وزن 42 کیلو کشتی فرنگی، امید آرامی گوراو از هند را با حساب 8 برصفر شکست داد. وی در دوم مقابل نورتازین کریم بردی الو از قرقیزستان 9 بر صفر پیروز شد. کشتی گیر کشورمان  در مرحله نیمه نهایی اسانچول جو از کره شمالی را 7بر صفرمغلوب کرد و به ديدار فينال راه یافت.

در وزن 46 کیلو کشتی فرنگی محمد مهرابی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد مقابل جویی یانگ کایو از چین تایپه به برتری 8 بر صفر دست يافت، وی در دور سوم نيز موفق شد زیلونگ سیونگ از چین را با نتيجه 10 بر 3 شکست دهد و به ديدار پاياني راه پیدا کند.

در وزن 50 کیلو کشتی فرنگی محمد حسینوند در دور نخست مقابل سوجیاهواز چین با حساب 10بر4 پیروز شد. حسینوند در دور دوم مقابل یرناز تلزانولی از قزاقستان به برتری رسید. وی در نیمه نیمه پایانی نيز ویجای از هند را 10بر 3 مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت.

سید ابوالفضل هاشمی  نماینده وزن 85 کیلوگرم كشتي آزاد کشورمان در دور نخست مقابل  لخاگوا اوچیر از مغولستان با نتیجه  9 برصفر به برتری رسید. وی در دور دوم با حساب 8 بر يك تاکوما اوتسو از ژاپن را مغلوب کرد. هاشمی در کشتی نیمه نهایی مقابل ساندیپ سایون میتل از هندوستان با حساب 7بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد.

در وزن 100کیلوگرم كشتي آزاد سید مهدی هاشمی در دور نخست مقابل ویکا ویکی از هندوستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد موفق شد گانباتار از مغولستان را 10 بر صفر شکست دهد هاشمي در دور سوم نيز موفق شد با حساب 10 بر صفر فرخود تشیبایف از قرقیزستان را شکست دهد و به ديدار فینال برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید