Performancing Metrics

دولت یازدهم گام های جدی در شفاف سازی روندها برداشته است | اتاق خبر
کد خبر: 357750
تاریخ انتشار: 18 تیر 1395 - 08:41
نماینده تهران در مجلس:
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت یازدهم از ابتدای آغاز فعالیت در عرصه شفاف سازی روندهای مختلف کشور خوب بوده و گام های مثبت و جدی در این زمینه برداشته است.

اتاق خبر - حجت الاسلام مهدی شیخ با بیان اینکه بسیاری از روندهای ناسالم حاکم از جمله ماجرای حقوق های کلان و نامتعارف میراث گذشته است افزود: دولت تدبیر و امید همانطور که در اصلاح بسیاری از روندها جدیت داشت این ماجرا را نیز به نفع مردم و منابع عمومی مدیریت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه البته مبارزه با فساد در همه شئونات باید پیگیری شود گفت: فساد در هر دستگاه، نهاد و رده ای باید ریشه کن شود اما نباید این مبارزه را سیاسی کرده و مستمسکی برای تسویه حساب سیاسی و مبارزه با جریانات سیاسی قرار دهیم.
شیخ گفت: ماجرای حقوق های کلان باید به خوبی آسیب شناسی شود کما اینکه یکی از آسیب های جدی در این زمینه که از گذشته شکل گرفته بود حضور افراد ذینفع در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها بود که باید اصلاح شود.
وی گفت: بسیاری از مدیران نظام پاکدست و زحمتکش هستند و باید تلاش شود تا در روند مبارزه با این قضیه علاوه بر اینکه مراقب باشیم تا آرامش روانی مدیران خدشه دار نشود سعی شود تا امید در میان مردم نیز کمرنگ نشده و باعث بدبینی آنان نشویم.
شیخ گفت: بسیاری از فسادهای حاکم بر روندهای کشور بدتر و ظالمانه تر از فیش های حقوقی است و امیدواریم دولت در کنار نهادهای نظارتی که البته کوتاهی هایی در گذشته داشته اند به صورت جدی و موثر وارد عمل شده و جلوی آنها را بگیرند و این مقابله فقط منحصر به فیش های حقوقی نشود.
وی ویژه خواری، استفاده از رانت های مختلف در بخش های مختلف، اختلاس و رشوه خواری را از جمله مفاسد موجود در برخی نهادها و سازمان ها ذکر کرد و افزود: باید با شفافیت، آسیب شناسی و تعادل این فسادها را برای همیشه از بین برد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید