Performancing Metrics

ارتش سوریه بر مزارع ملاح جنوبی در حومه حلب تسلط افت | اتاق خبر
کد خبر: 357845
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 00:26
ارتش سوریه با عملیات گسترده نظامی که با مشارکت نیروهای دفاع مردمی توانست به صورت کامل بر مزارع ملاح جنوبی در این منطقه سیطره پیدا کند.

به گزارش اتاق خبر، ارتش و نیروهای مسلح توانستند ضمن حمله به تجمعات و پایگاه های گروه های تروریستی در این منطقه، جاده کاستیلو در حومه شمالی حلب را هم که راه ارتباطی گروه های تروریستی بود، قطع کنند.

یک مسئول ارتش سوریه تصریح کرد که یگان های ارتش به عملیات های خود برای تعقیب گروه های تروریستی در این منطقه ادامه می دهند و تاکنون خسارت های جانی و مادی زیادی به آنها وارد آمده است.

از جمله گروه های تروریستی فعال در این منطقه می توان به "جنبش نور الدین زنکی" اشاره کرد که صدها نفر از تروریست ها و مزدوران خارجی در قالب آن دست به عملیات تروریستی می زنند. این افراد از طریق خاک ترکیه وارد سوریه شده اند و از حمایت های لوجستیکی، تسلیحاتی و اطلاعاتی آنکارا هم بهره مند هستند و هر از چند گاهی اقدام به شلیک راکت به سمت شهر حلب می کنند.

گفتنی است که تعدادی از یگان های ارتش سوریه طی ۷۲ ساعت گذشته با همکاری نیروهای دفاع مردمی توانسته بودند مزارع ملاح شمالی و بخش جنوبی را هم تحت سیطره خود درآورند و موفقیت های بزرگی در حومه حلب کسب کنند.

منبع:مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید